jumbo12 Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Heisann! Sikkert lei å se denne type tråd nå, men må jo prøve!!! Noen som har peil på hvem som fører Opel Omega Lotus eller/og opel omega 3000 stylig til en Opel Omega A(blei mange opel omega'er her nå men...)? Trenger Fullt styling til kit men har ikke råd til å betale 30 000 til en Norsk importør.. Noen som har TLF, mail, eller internett sida til noen som fører det i Sverige, Danmark, tyskland eller et eller annet sted, så jeg evt. kan spare noen kroner på å kjøre å hente det! Gjerne noen som kan fortelle meg hva en "reardiffuser", som sitter under bakfangeren, er å mens vi først er i gang? Veldig taknemlig for innspill!!! Mvh Han fra åsen Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p0mpel Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Hei jeg kan skaffe lotus front- og bakfanger i glassfiber.. Send pm hvis du er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg