Gå til innhold

Pris på 240 Classic

Ranger emnet

nnnneh

Anbefalte innlegg

Skal se på en '93 Volvo 240 Classic i morgen, den er ganske strøken, er så å si rustfri og har en B230FX motor under panseret. Den har høy km.stand men det eneste som må byttes er noen foringer. Den er litt oppråna, med senkesett, 3 sett med felg, 17/15/14" med dekk (eiker E1/polaris (trur eg) og orginale classic alu felg). 850-look styling (skal bort :D). Girkasen er en 4+OD som er ihjelkjørt i 4-5år og funker mot alle odds enda :D

Bilen har el.vindu foran(bak også?) mangler desverre takluke.

Og prisen? jo.. den er min for 20 000.

Er ikke det ganske billig? veit han ville ha 40000 for bilen, men han som tipsa meg om den fiksa at jeg får den for 20. Den har vert kresjet foran, men takket vere kaskoforsikring er den reparert på verksted (for 55000kr). Han selger den for han har kjøpt seg bmw.. stakkars mann :D

Får prøve å fixe noen bilder, og om noen er interessert i en 230FX motor og 850-look styling så si fra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stolten

hva farge er det på stylinga/bilen?

2000,- for alt?

Bor du i nærheten av oljebasen?

Stylinga e rød.. 2000 for heile stylinga om eg skal selge den..

Ka jævla oljebase? ;)

Originally posted by bludnik

Hva skal du ha for denne B230FX motoren? eg er muligens interessert... ;)

Dei går for 8000 på høgger'n (rimelig ukomplett da..) så en 5-6000kr.-. med ledningsnett med eller uten girkasse.. ett fett. einaste som mangla e nokk bensinpumpe. Skal sjekke opp km. stand. men har ikkje overtatt bilen endå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider