Gå til innhold

Pris på 240 Classic

Ranger emnet

nnnneh

Anbefalte innlegg

Vel, han som kjøpte den ville ha 35000kr for den nå om jeg ville ha den.. at det går an å bli så trangsynt da. men jeg skulle få den for 28000. Og da har han åpenbart ikke fått med seg hvor mye feil og mangler som er på den bilen, luftmassemåler, girkasse, samtlige foringer, alle dekk helt utslitt og motoren og bilen har gått jævla langt. (280000km ellerno). Så han fikk beskjed om hvor useriøs han var.

Fikk også vite at det var en 18 åring fra byrkjelo som va inteeressert i bilen for 35000kr. Om noken veit ken da e so advar han ;) den e ikkje verdt meir enn dei 20 selger ga for den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veel, har funnet en bil som også passer midt bruk greit. Den er riktignok en del år eldre, men har mye fancy utstyr og et skikkelig rakkel av en motor som trekker ned prisen :)

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=641399

står 83 modell men det er bare tull, papirene på bilen sier 1980 så den er snart veteran også :) En på jobb som selger greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by locked

veel, har funnet en bil som også passer midt bruk greit. Den er riktignok en del år eldre, men har mye fancy utstyr og et skikkelig rakkel av en motor som trekker ned prisen :)

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=641399

står 83 modell men det er bare tull, papirene på bilen sier 1980 så den er snart veteran også :) En på jobb som selger greia.

Da kan du kanskje selge rakkelen av en motor til meg for en billig penge ?

:D

Erik

95 Volvo 855

96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3)

85 Massey Ferguson 675 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d kan du banne på :p kom med en fornuftig pris (motoren er god for å vere en sånn motor, ikke noe i veien med den).. evt. med levering i bergen.

Edit: du får ALT jeg ikke trenger for å putte turbomotoren min nedi, dvs. at jeg trenger er tankarmatur og bensinpumpe. Alt av ledninger til innsprøytningen får du, eksosanlegg osv. Er vel mekanisk innsprøytning på den så jeg har ikke bruk for noe av den. Du får ikke med servopumpe og AC kompressor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider