AlpejoHn Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Hei, Noen som vet hvor mye sann CA det koster og LAGE en form av en gr a vinge? har en slags "kopi", som ligner.. så vis jeg støyper en form av denne.. Noen som har peiling på slikt ? Onkelen min dreiv å støypte båter.. så da tenkte jeg at jeg kansje kunne få lagaq ei form å selge "etterligninger" av gr a vinge :D :D :D Mvh. EDIT: Kansje litt off-topic, men det handler jo om 240 stuff da:cool: Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by AlpejoHn Hei, Noen som vet hvor mye sann CA det koster og LAGE en form av en gr a vinge? har en slags "kopi", som ligner.. så vis jeg støyper en form av denne.. Noen som har peiling på slikt ? Onkelen min dreiv å støypte båter.. så da tenkte jeg at jeg kansje kunne få lagaq ei form å selge "etterligninger" av gr a vinge :D :D :D Mvh. EDIT: Kansje litt off-topic, men det handler jo om 240 stuff da:cool: Hvis du skal lage støpeform så lag da for guds skyld av en orginal, har en liggende hvis du trenger å låne!! Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 uann sett så ser det sikkert bedre ut en ikke no. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by Per-Henrik u an sett så ser det sikkert bedre ut en ikke no. :confused: Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Asså, Den ser temmeli orginal ut for meg da.. hehe.. har aldri sett en orginal annen en den.. men den har "spretten" og slikt. veldig lik de som jeg har sett på bilder.. Men det var prisen og om det var mye styr å lage.. Noen som vet noe om slikt ? :cool: Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 FYI (For Your Information): Det er to typer gr.a. vinge. Den tidligste, har to "spor", mens den nyeste ikke har de sporene. Jeg vet ikke hvorfor de fjernet sporene på den nyere modellen, kanskje den ga bedre aerodynamiske egenskaper. Jeg også, ville bare kopiert en orginal. Fordelen med gr.a. vinge, vs. en uorginal vinge, er at gr.a. vingen er laget for 240! Om du går å kjøper en 2 meter høy alu-vinge, gir den deg nok neppe noe positiv effekt på drag, markpress, etc. Den 2 meter høye fnf vingen, vil nok i noens øyner være tøff, men dog, den vil ikke gi noe positiv effekt. Du kan ikke bruke styling for å forvente performance, når det er universial-deler! (styling = unødvendige ting du hiver på bilen, feks. neonlys). Jeg definerer ikke felger som styling. En vinge kan i visse tilfeller være ikke-styling.. Om bilen feks ble levert orginalt med den vingen, definerer jeg det ikke som styling. feks. en 240 med GLT lister, kaller jeg ikke en stylet volvo, selv om den kom med chrome-lister orginalt. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Den med de to "sporene" på er den originale. Den uten er en kopi og den er stygg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Kansje jeg kan skaffe bilde av den.. så får dere se. Men en ting er sikkert.. noe alu vinge på meg blir det ALDRIG ! Ikke på en riskoker en gang:D (som jeg aldri kommer til å kjøpe) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Jeg skal helelr ikke ha noe som hels lslag for alu vinge. men en gruppe a vinge kunne jeg ha thenkt meg. hva ligger de på i pris?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg