Gå til innhold

Bilen min!

Ranger emnet

Freddie-

Anbefalte innlegg

Slenger opp noen bilder av bilen min før styling osv.

Bilen er en A4 1.8T Quattro , 1996 modell, sølv met, kjørekompj, klima, sport intr. KM: 90.000. Nylig Chippa 193hk+ , K&N luftfilter.

:D

Motor:

3.jpg

Intr:

13.jpg

Extr:

17.jpg

11.jpg

12.jpg

16.jpg

18" 225/45:

140-1.jpg

Alpine IVA-D300R/RB:

35.jpg

iva_d300r.jpg

Ellers er det gjort en del små ting som vist på bildenne:

Girkule,neon belysning, blinkers, knapper, Setebelte pads, etc.

Planer fremover:

Lakkere dørhandtak og div.

Komplett Rieger RS4 Styling

Lexus Baklykter

Klarglass (facelift) front

S-Ratt

Lakkerte M3 Speil

Eff.anl

Atmosfærisk dump

Trekke oppigjenn seta ( NOEN SOM VET HVA DET VIL KOSTE? Evt. hvor?)

Komplett Alpine Stereo, Sub,dørside,hattehøgtalere osv... ( Noen som vet om billige alpine forhandlere? he-he. )

Ris/ros taes imot med takk! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her har du alle muligheter til å få deg en skikkelig fet bil, MEN, hør på meg, en gammel "RS4" råner...... Den stylinga er desverre så gammel og oppbrukt nå, at du nesten ikke vil vekke oppsikt engang. Det begynner å bli dagligvare snart... Hadde jeg hatt min a4 idag hadde jeg gått for en Kerscher KRS frontspoiler som jeg hadde fullført med en kerscher downforce flap i carbon. M3 speil er greit så lenge du lakkerer de i bilens farge og ikke finner på å kjøpe chrome fordi det glitrer. (så dum var jeg)

Sideskjørter å bakfanger bestemmer du egentlig selv, det er så liten margin på det området der, men finest er det om du bare kjøper en som du fester på den orginale så du får senket den litt.... Men sånne fangere med gitter i er ikke noe kult lenger, du kan sammenligne det med hockey på 80-tallet, det var kult da, men ikke idag :D

Ellers virker planene dine gode... Og bilen din har bare gått 90.000 det er imponerende lite for en 96 mod.. Du har nok bil lenge med litt love and care! Lykke til

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig med arrakiss.

og er enig med deg.

RS4 fronten er Nydelig, men oppbrukt.

men som sagt, er ditt valg.

uenig med arrakiss da det gjelder bakfanger, synes det er mye penere med en hel bakfanger enn add-on..

og en liten ting. ikke hiv på bmw saker på en audi....

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freddie:

Du vil få problemer med å godkjenne felga/dekka dine på Biltilsynet visst det er 45-profil på dem...

Bare et lite tips..

Edit:

http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/data/a1294/a1294.php&var=

Gikk visst allikavel..hehe

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senking og lakkering heilt ned er finare enn RS4 styling..er min meining... ;)

Har hatt RS4 styling sjølv på a4, men etter eit lite uhell satte eg på igjen orginalfanger og lakkerte ned. I tillegg til senking. Vart mykje bedre..

Sjå foreksempel på denne a4`n.. (bilde) Pent!attachment.php?attachmentid=9326&stc=1

http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=9323&stc=1

http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=9324&stc=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by UrGe-BoY

Senking og lakkering heilt ned er finare enn RS4 styling..er min meining... ;)

Har hatt RS4 styling sjølv på a4, men etter eit lite uhell satte eg på igjen orginalfanger og lakkerte ned. I tillegg til senking. Vart mykje bedre..

Sjå foreksempel på denne a4`n.. (bilde) Pent!attachment.php?attachmentid=9326&stc=1

http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=9323&stc=1

http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=9324&stc=1

så veldig pent ut det der ja..

hadde du 95mod a4? men den breie kanten ved dørene på hver side? sort brei kant?

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, jeg er enig med dere att rs4 styling'a er oppbrukt og de dille der. Men det er jo fint fordet! og for om jeg velger rs4 optic'en vil de jo ikke si bilen min blir i nærheten lik andre sølv met. a4'er med rs4 optic. Samtidlig kjøpte jeg jo ikke a4'en for å være inoativ og vekke mest mulig oppstikt på noen slaks måte, ville ha en fin bil som jeg synes er god og kjøre og pen og titte på, og det mener jeg den er/vil bli . Jeg setter pris på att dere foreslår ting og tang, så fortsett med det. Lurer litt på og trekke oppigjenn seta, noen som vet om det vil koste meg(?) en plass rundt 5k eller 15k .... ? Og hvor kan jeg evt. få gjort noe slikt? TSI, driver dem med slikt? evt andre? og er de noen som vet om noen som selger desse tinga til en rimlig penge: Lexus baklykter,Facelift(klarglass lykter), M3 speil (elektrisk, med varme om det går ann) På forhond takk.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Freddie-

Lurer litt på og trekke oppigjenn seta, noen som vet om det vil koste meg(?) en plass rundt 5k eller 15k .... ? Og hvor kan jeg evt. få gjort noe slikt? TSI, driver dem med slikt? evt andre?

Når du sier 5-15k,så kan du vel heller kjøpe deg sports skinnstoler istedenfor..

Men du kan vel høre med noen lærmakere i Ålesund eller noe...Vet ikke helt hvor de befinner seg i dag...

Finner dem vel på Gule Sider ellerno...

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med IVA-D'n?

Ellers, veldig pen bil.. Ikke RS4, plz... :) Skal du det, så må du gjøre det orginalt.. Bredde etc ;)

Kjøp deg feite og breie lugger, også slipper du bilen så langt ned du får det. Valser å styrer.. Klarglasslykter.. Lakkerer helt ned.. Og ja.. Vips :)

Prøv heller å skaff deg et annet interiør enn å trekke om, finnes sikkert en del tilsalgs..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider