Arnta Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Da var bilen solgt! Vil gratulere en ny eier ifra Sandnessjøen med en fantastisk bra bil! Kommer nok til å bli strålende fornøyd! Har vært noen fine år med den Primera´n. Ikke mye å klage på der gitt! Knall bil!! Vil takke for meg på Primera forumet, kommer nok til å stikke innom noen turer enda.:) Takk for nå!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Ja du får ha lykke til videre Arnt. Men ikke prøv prøv og kjøp deg no tysk søppel. Hold deg til riskokere eller så må jeg børste støv fra balltreet mitt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Haha;) Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 grattis med salge.. alltid godt å få solgt men samtidig trist.. Feel free til å legge inn en post her når du har kjøpt deg ny bil ! Og du, Sandesjøen er nært meg faktisk.. ikke rare kjøreturen dit.. vært der mange ganger i forbindelse med fotball og familie osv så kanskje jeg ser bilen neste gang jeg er der :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Ja, kanskje d! :) Fikk mail ifra han senere på dagen. Hadde lekt brøyte plog ifra Mo i rana til Sandnessjøen!:) Skal legge inn en post når jeg har kjøpt meg ny bil! Ser ikke bort ifra at det blir en ny Nissan, men med noe som sier Phoooshhh...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg