Gå til innhold

Min Golf 3 GTI

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Danna

hehe :) Angrer ikke på at jeg kjøpte bil som går fælt, men noen ganger så gjør jeg det også....Hver gang jeg fyller bensin... ;)

Dere er heldige der..hehe :)

hehe.. min bruker ca 0.6-0.7 på mila på langkjøring.. ble sjokka jeg, lite til å være gti.. :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillt meg nye lykter nå..

Syns lyktene er ganske spes egentlig, er litt nervøs på hvordan de blir seende ut på bilen egentlig.. hehe

Men ser det for jævlig ut så er det bare å selge igjen vel..

3666.jpg

Kosta ca 3500 hos Powerzone

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var gøy med bil som gikk litt jeg. :D

Fikk kick omtrent hver gang jeg ga på. Artigere det enn at folk synes bilen din er pen men er en 1,6l... ;)

Bedre å kjøpe bil med motor og få den til å se pen ut. :)

Jeg har prøvd alt. ;)

For din egen del så er motor det som gir mest kick.

All show, no go blir kjedelig i lengden....

Litt racing er gøy, enten det er på Våler, Rudskogen eller andre steder.

Mye morsommere å kjøre rundt banen enn å stå å håpe på en pokal.

Gleder meg iallfall til jeg får noe som går bra igjen.

Ingenting er bedre enn å kjøre en natt på en svingete vei med en bil som går litt og sitter på veien. ;)

Edit: S3'en gikk på 0.58 på langkjøring. Det gjorde ikke Bora 1,6'en. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Synes det var gøy med bil som gikk litt jeg. :D

Fikk kick omtrent hver gang jeg ga på. Artigere det enn at folk synes bilen din er pen men er en 1,6l... ;)

Bedre å kjøpe bil med motor og få den til å se pen ut. :)

Jeg har prøvd alt. ;)

For din egen del så er motor det som gir mest kick.

All show, no go blir kjedelig i lengden....

Litt racing er gøy, enten det er på Våler, Rudskogen eller andre steder.

Mye morsommere å kjøre rundt banen enn å stå å håpe på en pokal.

Gleder meg iallfall til jeg får noe som går bra igjen.

Ingenting er bedre enn å kjøre en natt på en svingete vei med en bil som går litt og sitter på veien. ;)

Edit: S3'en gikk på 0.58 på langkjøring. Det gjorde ikke Bora 1,6'en. ;)

er da bare å slenge bilen i bakken og gi litt turtall det så har du en som sitter på veien.. :P

Arti med noe som går fort, men jeg syns det er mer artig at folk snur seg etter bilen min pga utseende og litt lyd når jeg rullerforbi..

Cant mess with that feelin! :P

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine ut de lyktene der :)

Er ikke bare å slenge bilen i bakken, så sitter det på veien altså.. :)

Min er stiv som en stokk, men sitter fortsatt ikke bra på veien.. :)

Kvalitet foran kvantitet når det gjelder senkesett..ikke justerbart som sitter på ?

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine ut de lyktene der :)

Er ikke bare å slenge bilen i bakken, så sitter det på veien altså.. :)

Min er stiv som en stokk, men sitter fortsatt ikke bra på veien.. :)

Kvalitet foran kvantitet når det gjelder senkesett..ikke justerbart som sitter på ?

hehe :D

Av de 4 bilene jeg har hatt det siste året så har 3 av de vært senket ca 60 alle bortsett fra den jeg har nå, de har sitti sykt på veien, også breie dekk på de.. mens riskokeren jeg hadde, usj.. sjøsyk.. hehe.. :P

Den jeg har nå er org senka 25, men lempa ned ytterligre 10, så 35 for de som ikke kan regne, no lavere går ikke her i byen, har en bakfanger å tenke på.. ( ca 2 cm klaring på de værste dumpene her i byen.. tror jeg det var.. :P )

Bor også på fjellet.. så.. du kan tenke deg :P

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare 80 mm fjærer og dempere..det sitter jo "bra" på, men kan ikke sammenlignes med kvalitets-gewinde og bra foringer og stabstag etc :)

80? damn.. har 60 på 2rn min og syns det er LAVT! bor itte du utti huttåheita hadeland el no a?

Har en kompis som bor der, MØKKAVEIER! :P som hjemme.. :P

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...... sitter her å leser og ler litt.. mye morsomme komentarer her...

Mjøs cruising må det jo selvsagt gå ann å få til vettu.. For ikke å snakke om evt streetmeet'r div steder. Synes det er gøy å kjøre i kolone gjennom en by/tettsted og evt parkere en stand for så å parkere bilene på rekke og spise is på en varm sommerdag :D

Hvertfall så er jeg med på det meste. Og kommer til å reise på de fleste treffa dette året. Gøy å få reaksjoner og se andres biler.

Er i full gang med min nå og gleder meg til å få den ferdig. 1.april har jeg sagt den SKAL være helt ferdig.

Det jeg kunne tenkt meg er å samle flest mulig folk(med vag seff), og reise på "Bug camp" i Sverige. Så bilder derfra en kompis var der i fjor og deet så helt sinnsykt ut.

"praise the lowered" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rayander

Mjøs cruising må det jo selvsagt gå ann å få til vettu.. For ikke å snakke om evt streetmeet'r div steder. Synes det er gøy å kjøre i kolone gjennom en by/tettsted og evt parkere en stand for så å parkere bilene på rekke og spise is på en varm sommerdag :D

Hvertfall så er jeg med på det meste. Og kommer til å reise på de fleste treffa dette året. Gøy å få reaksjoner og se andres biler.

Er i full gang med min nå og gleder meg til å få den ferdig. 1.april har jeg sagt den SKAL være helt ferdig.

Det jeg kunne tenkt meg er å samle flest mulig folk(med vag seff), og reise på "Bug camp" i Sverige. Så bilder derfra en kompis var der i fjor og deet så helt sinnsykt ut.

hehe.. er med jeg og på slikt, så lenge jeg ikke jobber..

Kommer til å dra hvertfall på gatebil og street legal på gardermoen i år, ( søke om fri denna mnd :P )

Håper å få gjort no med bilen jeg og slik at den skiller seg litt ut, men prob er at jeg kan ikke særlig sjøl å er redd for å ødlegge noe.. å ingen er keen på å hjelpe en som har vag heller vettu, for det er liksom en dritt bil. HAHA meg i ræva :P

Men syns vi sku samla noen vag folk å reist igjennom den Riktige sida av mjøsa å som du sier, spise is på en varm sommerdag :P

Skulle nesten hatt et årlig treff for vag i området her og.. :P

"praise the lowered" ;)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rayander

"praise the lowered" ;)

hehe.. er med jeg og på slikt, så lenge jeg ikke jobber..

Kommer til å dra hvertfall på gatebil og street legal på gardermoen i år, ( søke om fri denna mnd :P )

Håper å få gjort no med bilen jeg og slik at den skiller seg litt ut, men prob er at jeg kan ikke særlig sjøl å er redd for å ødlegge noe.. å ingen er keen på å hjelpe en som har vag heller vettu, for det er liksom en dritt bil. HAHA meg i ræva :P

Men syns vi sku samla noen vag folk å reist igjennom den Riktige sida av mjøsa å som du sier, spise is på en varm sommerdag :P

Skulle nesten hatt et årlig treff for vag i området her og.. :P

sånn sku det være..

ja "praise the lowered" også ja :P

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 mm på 17" ja. :) Men er ikke igjen mye oppo hjulbuene da.. ;) Men den er så stiv at det subber ikke med 5 stk i bilen :)

Hvem er det du kjenner her på hadeland da ?

Jeg har også veldig lyst til å dra på Bug Run i år! tror det er overlegent der.. :)

Litt lyst til å prøve street legal, men er vel liten vits.. :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider