Gå til innhold

Min Golf 3 GTI

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

Fikk en til å modde bilder av bilen min med de lyktene jeg har bestillt meg..

Må si jeg ble gira nå.. syns det ble shiit tøfft.. :D

Golf_2.jpg TØFT! :D

Et modda bilde og av hvordan den ser ut med sånn pansertingtang jeg er så keen på..

Golf.jpg

Må jobbe for harde livet nå, mye planer :P

El ka syns dekk?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det bare "pyser" her som ikke bruker motoren sin....hehe:)

Skal være enig med å kjøre fint når man kjøre til treff og slikt.

Kjøre det bilen klarer om ikke, elsker å fyre folk... men alt har sin grense.

Må ha en dag med mjøscrus når det blir sommer:)

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by srednA

Er det bare "pyser" her som ikke bruker motoren sin....hehe:)

Skal være enig med å kjøre fint når man kjøre til treff og slikt.

Kjøre det bilen klarer om ikke, elsker å fyre folk... men alt har sin grense.

Må ha en dag med mjøscrus når det blir sommer:)

Pyser meg i ræva ! :P hehe.. i dette sekund sitter jeg på et asylmottak å jobbe, ikke kall meg pyse! :P heheehe

Prioriterer heller å bruke penger på bilen jeg, ikke å kaste de i lomma til bondesvik i form av bøter! hehe

MÅ ha et treff ja!! :D

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du medlem i vwaudi klubb da?? Hver 14 dag,søndag på kafen på rudshøgda(obs-siden) kl 19 er det samling da. det var nå i helga og neste er da den 6/2. Da får du ta deg turen og bli med å skravle litt. da samles vi gjengen i lokallgaet Mjøsa og medlemmer for litt sosialt samvær og hygge.Evt ta opp temar og spm fra medlemmer. Til sommern el når det blir bedre vær så blir det mer til utendørs treff og slikt. men det må vi komme tilbake til nærmere.

Du er hjertlig velkommen uansett. Ta med gjerne flere folk å som evt er interresert i klubben og vag seff!!!

Og en annen ting,jeg jobber som bilmekanikker så hvos det er noe du lure på eller kanskje skulle hatt hjelp til så er det bare å spørre. Så skal jeg hjelpe så godt jeg klarer.

"Hjelper alltid en vagentusiast i nød!!" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

Pyser meg i ræva ! :P hehe.. i dette sekund sitter jeg på et asylmottak å jobbe, ikke kall meg pyse! :P heheehe

Prioriterer heller å bruke penger på bilen jeg, ikke å kaste de i lomma til bondesvik i form av bøter! hehe

MÅ ha et treff ja!! :D

bond.esvik sku det være...

Danna: ble frakt ja.. hehe.. lyktene først.. panseret senere :D

*gleder meg * hehe

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rayander

Er du medlem i vwaudi klubb da?? Hver 14 dag,søndag på kafen på rudshøgda(obs-siden) kl 19 er det samling da. det var nå i helga og neste er da den 6/2. Da får du ta deg turen og bli med å skravle litt. da samles vi gjengen i lokallgaet Mjøsa og medlemmer for litt sosialt samvær og hygge.Evt ta opp temar og spm fra medlemmer. Til sommern el når det blir bedre vær så blir det mer til utendørs treff og slikt. men det må vi komme tilbake til nærmere.

Du er hjertlig velkommen uansett. Ta med gjerne flere folk å som evt er interresert i klubben og vag seff!!!

Og en annen ting,jeg jobber som bilmekanikker så hvos det er noe du lure på eller kanskje skulle hatt hjelp til så er det bare å spørre. Så skal jeg hjelpe så godt jeg klarer.

"Hjelper alltid en vagentusiast i nød!!" ;)

Er medlem ja.. :P hehe,.. det visste je itte gitt, prøve å dra med noen dit da.. ( Mandel, acoupe? Blir med dere? :P hehe )

Fikk de merkene fra VACN som skal sitte på bilen da, satt de på å det viste seg at den ene V`n er misfoster, ble på klistra i vinkler den gitt, hehe.. Feilprod! :P

Bilmek? Kult.. hehe kan modde panser å du da eller? :P :P :P

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by srednA

hehe.... det å kalle dere pyser var vel bare for å sette det litt på kanten.....

Bruk den motoren du har, selv har jeg bare 90hp og "trives" med dem.

Je stortrives med mine 115.. :D

Hadde 130 i den andre, men hjelper ikke det når jeg hadde en pinlig opplevelse med Linjegods.. la meg på siden av traileren å sku kjøre forbi, hadde vel 110 el no så plutselig (igjen) klikka det mentalt for motoren å peisa meg ned i 90, lå der å puttra mens traileren tusla videre fra meg å tuta... :( Tenningsfeil i den bilen gitt.. :(

Var da jeg bestemte meg for å handle ny kjerre.. :P

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Danna

De VACN merkene er vanskelige å sette på..hehe :)

Nja.. hehe. fikk de så og si rett og likt med hverandre.. men sku kanskje sett før jeg satt de på at den ene var fucka.. ser bare dumt ut nå.. hehe.. men gidd ikke å rive de av ennå

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90 hp me 2!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

med 2,5" eksos og "et type kon" filter så har jeg lyd og "passe" bra effekt :P

Åssen eksos har du? Bare bakre jokkmokk potte je.. :s Uten kat. Høres ut som en John Deere der jeg kommer...

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90 hp me 2!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

med 2,5" eksos og "et type kon" filter så har jeg lyd og "passe" bra effekt :P

Tror nok de fleste her på golf 3 forumet har 1,8 90 hp:)

For min del var det pga. forsikringa til GTI ikke passa helt med det å være student med deltidsjobb:(

blir litt mer guff når katalysatoren kappesvekk.

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider