Gå til innhold

Min Golf 3 GTI

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

Originally posted by Rayander

Altså, jeg er bilmekanikker,ikke karroseri arbeider selv om jeg har drevet litt "hobby" pussing og fått litt støtte og hjelp til mine støpe/karroseri prosjekter.

Bakluka er straks ferdig og skal snart på lakkering!!

"Gleder meg-gleder meg-gleder meg-gleder meg" :D

Hehe.. faan.. :P

Roper ut om bilen kvelder jeg vettu :P

skal på NAF 21/2 på kontroll med bilen *litt spent * :)

Fant slik bakluke som du lager til da til 4500 et sted.. men billigre å mekke selv vel? Lakker du selv og eller?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by srednA

Tror nok de fleste her på golf 3 forumet har 1,8 90 hp:)

For min del var det pga. forsikringa til GTI ikke passa helt med det å være student med deltidsjobb:(

blir litt mer guff når katalysatoren kappesvekk.

Forsikringa mi ble ikke så dyr som jeg trodde, 12000 i året med 20 000 i km, 40% bonus og kasko..

'

Mer guff ja.. men kommer ikke igjennom eu med den.. heldigvis ikke det jeg skal ha nå men.. 1 år til tror jeg

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

Forsikringa mi ble ikke så dyr som jeg trodde, 12000 i året med 20 000 i km, 40% bonus og kasko..

'

Mer guff ja.. men kommer ikke igjennom eu med den.. heldigvis ikke det jeg skal ha nå men.. 1 år til tror jeg

12000 er mer enn jeg har planer om å bruke.... betaler vel ca. 7500 på mitt navn, 20%, med en kjørelengde på 12'km. men snart kjørt over 20'km :(

EU styr tar jeg når den tid kommer.... er over 1 år til heldigvis

Du får ta deg en tur på Rudshøgda en søndag

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. faan.. :P

Roper ut om bilen kvelder jeg vettu :P

skal på NAF 21/2 på kontroll med bilen *litt spent * :)

Fant slik bakluke som du lager til da til 4500 et sted.. men billigre å mekke selv vel? Lakker du selv og eller?

Kjøre med 2,5" simons fra kat. Gadd ikke kappe bort kat'n pga hørt folk har sleti med div "små" fjusk og "lugging" ved kjøring. men det skal ikke jeg si helt sikkert. Kjøpte komplett fra kat'n og bakover til ca 2600,-

Kjørte med 3"rakarør og en liten bakpotte før,det var så ille at jeg fikk vondt i hodet av å kjøre fra hamar til furnes omtrent.. BYTTA TVERT!!!!

Lakkerer ikke selv men veldig kjekt å jobbe på verksted hvor jeg har tilgang til det meste av verktøy,oppretting,pussing,lakk,råd,tips og hjelp fra medarbeidere. Angrer f.. ikke på at jeg har valgt det yrket jeg har valgt. Faen så dyrt det er å ha bilen sin på verksted og faen så billig det er å skru og gjøre som en vil selv ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by srednA

12000 er mer enn jeg har planer om å bruke.... betaler vel ca. 7500 på mitt navn, 20%, med en kjørelengde på 12'km. men snart kjørt over 20'km :(

EU styr tar jeg når den tid kommer.... er over 1 år til heldigvis

Du får ta deg en tur på Rudshøgda en søndag

7500 hadde jeg på den andre.. med 16000 i lengde..

må ta meg en tur ja.. men jobber mye om dagen og.. må ha tid :P

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rayander

Kjøre med 2,5" simons fra kat. Gadd ikke kappe bort kat'n pga hørt folk har sleti med div "små" fjusk og "lugging" ved kjøring. men det skal ikke jeg si helt sikkert. Kjøpte komplett fra kat'n og bakover til ca 2600,-

Kjørte med 3"rakarør og en liten bakpotte før,det var så ille at jeg fikk vondt i hodet av å kjøre fra hamar til furnes omtrent.. BYTTA TVERT!!!!

Lakkerer ikke selv men veldig kjekt å jobbe på verksted hvor jeg har tilgang til det meste av verktøy,oppretting,pussing,lakk,råd,tips og hjelp fra medarbeidere. Angrer f.. ikke på at jeg har valgt det yrket jeg har valgt. Faen så dyrt det er å ha bilen sin på verksted og faen så billig det er å skru og gjøre som en vil selv ;P

Okey.. Vurderer scorpion jeg, skikkelig grom lyd, ikke for lite og ikke for mye.. akkurat passe i mine øyne..

hmm.. å jeg har utdanna meg som vekter..................... skjønner at det er feil yrke når man er bilintressert.. hehe

Må se til å skaffe meg kontakter noe sted slik at jeg kan få ting litt billig ass.. hehe.. ikke bodd på lillehammer mer enn 6 mnd i tiden etter jeg var i militæret så hakke så mye kontakter her lengre.. tærer på å bo borte i 2 år.. hehe..

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er da bare å slenge bilen i bakken og gi litt turtall det så har du en som sitter på veien.. :P

Arti med noe som går fort, men jeg syns det er mer artig at folk snur seg etter bilen min pga utseende og litt lyd når jeg rullerforbi..

Cant mess with that feelin! :P

Du tror det sitter på veien ja. ;)

På den siste Golf'ern min hadde jeg komplett 60 mm, satt jo på den. Men de 2 siste bilene mine, Bora 1,6 og Audi 1,8 har jeg hatt H&R justerbart. Merker forskjell...

Får hva man betaler for, og jeg synes det er verdt å betale litt for kvalietet.

Joda digg at folk snur seg. Men fortsatt ikke det samme kicket. ;)

Som sagt, prøvd begge deler. F.eks en litt stylet Bora, til orginal S3 som ble kosta på litt.

Utseendet er ikke alt. ;) Mer gøy at folk snur seg fordi de vet bilen går fælt. :D

Og kan ha fin følelse uten at noen småberter blir imponert over plastikk, holder med å være alene og ha en morsom vei foran deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Du tror det sitter på veien ja. ;)

På den siste Golf'ern min hadde jeg komplett 60 mm, satt jo på den. Men de 2 siste bilene mine, Bora 1,6 og Audi 1,8 har jeg hatt H&R justerbart. Merker forskjell...

Får hva man betaler for, og jeg synes det er verdt å betale litt for kvalietet.

Joda digg at folk snur seg. Men fortsatt ikke det samme kicket. ;)

Som sagt, prøvd begge deler. F.eks en litt stylet Bora, til orginal S3 som ble kosta på litt.

Utseendet er ikke alt. ;) Mer gøy at folk snur seg fordi de vet bilen går fælt. :D

Og kan ha fin følelse uten at noen småberter blir imponert over plastikk, holder med å være alene og ha en morsom vei foran deg. ;)

hehe.. :P :P

Kjører i byen jeg, der trenger jeg ikke mo machin! :P at småbærtene snur seg drit jeg i, jeg ser ikke tilbake på dem.. :P hehe..

Det jeg syns er fett er at folk fra min alderr 20 og opp snur seg, det er sjarm! En pensjonist som tok bilde av den før i dag.. hehe.. var litt arti.. turist riktig nok men læll.. :P hehe

Motor er gøy det, men har ikke bruk for mer enn det jeg har :p

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. prøvd meg litt på modding jeg og.. heh. ikke lett det.. ble mongo alle jeg prøvde.. :P

men gjorde no enkelt, satt lyktene til å lyse! :P

Så slik blir vel bilen ca med de nye lyktene ( les. de nye har angel eyes, ikke snøring på åssen jeg får til det .. ) hehe

Golf_2mlyktojmod.jpg

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider