ragua Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Etter en god stund fant jeg endelig hvite speedometerskiver til bilen min. Fant også til noen andre modeller som kanskje passer til den bilen du har. http://www.mazdaklubas.svetaine.lt/failai/prietaisu.html Dette er templates så det er ganske enkelt å få dem montert! ;) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 vil bare legge til en ting her om at de skivene ikke passer helt, hvertfall ikke på min bil.. opp til 5mm feil noen steder (i størelse) men viss du først skal printe ut selv, så kan du vel nesten bare lage dem selv også ? bruker bare photoshop :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Jeg tenkte å få dem trykt ut som klistremerker og klistre dem over de gammle. Ja lyset bak skivene vil da sikkert ikke lyse igjennom men da tenkte jeg å felle nedi 2 dioder i toppen av instrumentdekselet som jeg kobler på den vanlige bryteren som skrur av og på lyset. På denne måten kan jeg se alle instrumentene selv i mørket. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg