Tore Rasch-Olsen Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Heisann! Tenkte jeg skulle sette på et litt finere enderør på A4`en min... Men det som sitter på fra før, åssen får jeg av det? (det originale Audi-enderøret). Har bare ligget på knærne og sett litt, mulig dette er veldig enkelt.. Forresten, helt ny her, hilser til alle. På forhånd, tusen takk for svar.:) Siter Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisåklart Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 E itj d sjølveste troppsass?? Dæggern, d va læng sia sist! Vart d så du kjøpt dæ A4 altså? Fornufti vil æ sei! :) Har du nå bilda av den, kanskje?? Du kan jo kost på en del, å skift ut hele eksosanlegge t sporteksos. Da vil du jo få litt finere lyd i tillegg t fine enderør. Et billigere alternativ vil vær å skift ut den bakre lyddemperen. D e itj spesielt vanskeli om d e go plass. E ikke sikker på koss d e på A4en, men... D vil kost rundtom 1000-lappen. Det billigste alternativet e å skift ut kun enderøret. Koste ikke mye, men d vil (etter min smak) ikke bli spesielt fint! Lykke t videre me A4'en din. Hilsen din Vognfører på 411 Siter *1991 Audi 80 1,8s - Solgt *1982 Audi 100 2,2 5E - Stoppet :mad: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Rasch-Olsen Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Hei hei! Såpass! Det må jeg si... Lenge siden jah! Joda, kjøpte en A4 97 modell. Hadde så vidt rå til det etter Kosovo... Sitter det originale røret sveiset fast til resten av røret/potta eller? Skal legge ut bilder snart! Snakkes! Tr. Ass. Siter Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisåklart Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Er ikke 100% sikker på hvordan det er på A4, men på min Audi 80 er ikke delene sveiset sammen. Men de sitter som om de skulle være det. Om man vil skifte ut den bakre demperen, er det ofte man må kappe av røret. Det er viktig å ta riktige mål først... Vi prates! :) Siter *1991 Audi 80 1,8s - Solgt *1982 Audi 100 2,2 5E - Stoppet :mad: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg