Gå til innhold

For lav for eksosanlegget?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

"outlaw mufflers" står det på ruta.... Nei den er vel ikke heeelt lovlig den lyddempinga der.....:rolleyes:

Men.. Hvordan er det å parkere ute med den der? fugleskit, regnvær, moroklumper med tennvæske, etc?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.TransAm

tenk deg lyden i den der a!:D:D:D

Helst ikke! Får vondt i hodet, og voks i øra av mindre.... Personlig syns jeg biler uten eksosrør/lyddemping/mottrykk høres teit ut...

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Helst ikke! Får vondt i hodet, og voks i øra av mindre.... Personlig syns jeg biler uten eksosrør/lyddemping/mottrykk høres teit ut...

Enig med andre biler, men denne big block'n så hadde du nok sagt noe annet når du hadde hørt det :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ut som et sinna, åttepipers orgel!

Apropos: Jeg har hørt at amerikanerne bruker svære, feite V8-åttere til å drive flysirenene. Jeg tviler ikke et sekund! :D

Værste snøfreseren de har på Haukeli er montert på lasteapparatet på en hjullaster. Den drives av en Scania lastebil V8 på 450 hkr.

Bør ligge unna skovlene på den...

P1010019_3.jpg

Motoren er plassert rett bak skovlene

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste snøfreseren de har på Haukeli er montert på lasteapparatet på en hjullaster. Den drives av en Scania lastebil V8 på 450 hkr.

Bør ligge unna skovlene på den...

P1010019_3.jpg

Motoren er plassert rett bak skovlene

Hoho! Den var voksen. Vi har en snøfreser på... er det 4.5hk, tro? Det blir liksom ikke det samme.

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider