Gå til innhold

Min hvite fine golf:)

Ranger emnet


Doser_86

Anbefalte innlegg

Deler dere med meg eller??? yodude

 

Jeg har ikke carbon panser, men hu kan få står på det lell!!! :)

 

 

Deler og deler...spørs hva ho mener det yummy

Hehe, en av de andre kameratene våres fikk erfare det med å ha 2 jenter på panseret uten og ha carbon. En liten BULK på den fine A3'en hans knock

Pfeeeeeehhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 548
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Deler og deler...spørs hva ho mener det yummy

Hehe, en av de andre kameratene våres fikk erfare det med å ha 2 jenter på panseret uten og ha carbon. En liten BULK på den fine A3'en hans knock

Au da.. ikke bra! Men kanke putte lubbne damer på panseret da..hehe

Kanskje jeg skal få noen av de lokale fjortissjentene her hvor jeg bor til poste lettkledde sammen med bilen min geet :)

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, nå skal jeg bort å svi av 3000kr. skal bort til verkstedet nå å få byttet en bærebru, styrekulene, og ta forstillingskontroll så jeg får godjkent den med senkinga snart også.

 

Sure penger å bruke i sommerferien!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde bilen ordentlig etter jeg fikk den tilbake fra verkstedet i går. Ble en helt annen bil å kjøre! Alle klokke lyder er borte også. I kveld tenker jeg at jeg skal skifte olje og oljefilter, og i morgen tidlig skal den til vegvesenet for å få godkjent senkinga. Da mangler det bare å få byttet ut trommelbremsene bak så skal bilen være i teknisk bra stand!

 

Vidre planer fremover nå bli å få på noen sideskjørter som matcher resten av bilen, tone rutene litt, og få lakkert noen interiørdeler i bilens farge.

 

Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få lagt opp skiltlys? Vil ikke at det skal bli så ille synlig.

 

Mvh

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde bilen ordentlig etter jeg fikk den tilbake fra verkstedet i går. Ble en helt annen bil å kjøre! Alle klokke lyder er borte også. I kveld tenker jeg at jeg skal skifte olje og oljefilter, og i morgen tidlig skal den til vegvesenet for å få godkjent senkinga. Da mangler det bare å få byttet ut trommelbremsene bak så skal bilen være i teknisk bra stand!

 

Vidre planer fremover nå bli å få på noen sideskjørter som matcher resten av bilen, tone rutene litt, og få lakkert noen interiørdeler i bilens farge.

 

Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få lagt opp skiltlys? Vil ikke at det skal bli så ille synlig.

 

Mvh

 

hva mener du med "klokke" lyder... er det "klarring" liksom når du kjører på humpete vei? det smeller å står i liksom? utrolig irriterende lyder det.

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med "klokke" lyder... er det "klarring" liksom når du kjører på humpete vei? det smeller å står i liksom? utrolig irriterende lyder det.

ja, klokk og klakk i diverse. kom fra dårlige foringer i bærebrua samt slarkette styrekuler. er i orden nå.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med "klokke" lyder... er det "klarring" liksom når du kjører på humpete vei? det smeller å står i liksom? utrolig irriterende lyder det.

ja, klokk og klakk i diverse. kom fra dårlige foringer i bærebrua samt slarkette styrekuler. er i orden nå.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle nesten ha byttet dette selv også da, men føler ikke att jeg har råd til det enda, har kjørt rundt med det i over ett og ett halvt år nå så... litt til får gå.

Om styrekulene dine er gåene bør du fikse det! Ikke morro om de ryker. Du finner det ut ved å jekke opp bilen. Ta fast i dekket oppe og nede og rykk i det, er det slark så er styrekula gåen.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at bilen din har blitt skikkelig lekker nå. Må kommentere hun dama også...HOLY SHIT hu var farlig nice.

Takker for det! Begynner å bli fornøy sjøl nå også, skulle bare ønske lakken var strøken. Dama er ikke verst ho nei

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om styrekulene dine er gåene bør du fikse det! Ikke morro om de ryker. Du finner det ut ved å jekke opp bilen. Ta fast i dekket oppe og nede og rykk i det, er det slark så er styrekula gåen.

 

er ikke noe slark der, må være noe annet som fremkaller klarre lyden da, er en veldig metallisk lyd som fremkommer ved krypkjøring over ujevn vei.

 

kommer fra forstillinga, begge sider.

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår