Gå til innhold

Min hvite fine golf:)

Ranger emnet


Doser_86

Anbefalte innlegg

er ikke noe slark der, må være noe annet som fremkaller klarre lyden da, er en veldig metallisk lyd som fremkommer ved krypkjøring over ujevn vei.

 

kommer fra forstillinga, begge sider.

Dekselet under katalysatoren?

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 548
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sjekka caliperene da? Kommer vel litt anpå hva slags calipere du har, men på mine er det sånn tynn metall dings/ på toppen som holder belegga eller noe slikt på plass! den gir en metallisk lyd i ujevn vei etc! spes hvis den begynner å bli slapp i fisken:D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekka caliperene da? Kommer vel litt anpå hva slags calipere du har, men på mine er det sånn tynn metall dings/ på toppen som holder belegga eller noe slikt på plass! den gir en metallisk lyd i ujevn vei etc! spes hvis den begynner å bli slapp i fisken:D

 

tviler på at det er den lille dingsen der, for det "smeller" kraftigere enn den lille dingsen.

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på at det er den lille dingsen der, for det "smeller" kraftigere enn den lille dingsen.

Da vet jeg ikke gett. Ikke annet en at du kan legge deg under å se på foringene i bærebruene. er dem morkne så kan det være årsaken.

 

Gjorde noe litt artig i bilen i går. La opp stikkontakt inni bilen fra omformeren. så nå kan jeg koble i hva jeg vil i bilen.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

var hos lakkern min her om dagen å klaga. Gikk igjennom det! så om en ukes tid nå skal den inn til lakkering igjen, bare hos en ordentlig lakker på hans regning. Så nå skal den bli 100%.

 

Vurderer å selge golfen nå for å gå til innkjøp av en 91.mod Corrado G60. Men får se hva som skjer. Kan hende jeg vil beholde den når lakken er strøken, og kanskje gjør den helt ferdig.

 

Det får tiden vise

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Forto dager siden ble bilen min kjørt til lakkeringsverkstedet for andre gang. skullevist få tellefon når bilen var matta ned og lignende så jeg kunne komme å se og følge med prossessen selv. da blir det tatt bilder og lagt ut her.

Bilen var ikke noe fin uten alle lister og fangere og sånn.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forto dager siden ble bilen min kjørt til lakkeringsverkstedet for andre gang. skullevist få tellefon når bilen var matta ned og lignende så jeg kunne komme å se og følge med prossessen selv. da blir det tatt bilder og lagt ut her.

Bilen var ikke noe fin uten alle lister og fangere og sånn.

 

Får tro det blir bra nå da :=) hehe

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla du:)

vakke d den bilen je satt å styrte musikk inni a? på slik street meet?:P he he. artigt!!! grom bil!!!

Mulig det. Husker det var noen som spilte musikk i bilen min på streetmeet i Oslo.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajajajjaja... var meg dæ vettuuuuuu:D saaaker;)

altså... fikk så sinnsyyyyyyykt lyst på bilen etter d. hi hi

Hehe. Da jeg hadde så veldig problemer med strømmen det. fant ut feilen så fort jeg kom hjem da. Bilen er litt tøffere nå en når du så den da, synes jeg hvertfall. Håpe det er noen sånne streetmeet igjen snart da

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Da jeg hadde så veldig problemer med strømmen det. fant ut feilen så fort jeg kom hjem da. Bilen er litt tøffere nå en når du så den da, synes jeg hvertfall. Håpe det er noen sånne streetmeet igjen snart da

stemmer d med strømmen;) he he he. men funka fett læll.. hi hi..

tøffere? går d ann?:P he he.. håper d er nho slik street meet att ja.. vært på noen je da men...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer d med strømmen;) he he he. men funka fett læll.. hi hi..

tøffere? går d ann?:P he he.. håper d er nho slik street meet att ja.. vært på noen je da men...;)

Ligger bilder av bilen min sånn den er nå på side 17.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår