Gå til innhold

Min hvite fine golf:)

Ranger emnet


Doser_86

Anbefalte innlegg

  • Svar 548
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fant ikke plassen du kjøpte det, husker ikke kor du sa du kjøpte det tildigere i tråden..kosta sikkert 4-5000 kroner eller nokke??!

 

uansett,,,faen for en feit bil, rått....og hu dama sku fått hoppa på mitt panser om det va det som gjaldt, hehe, men ja den golfen likte eg dritgodt.

 

ikke missunnelig, min golf3 vr6 er under modifisering to, men den er litt meir diskret og cleen , ikkje så racing aktig, men fyyyfaen me like ja.

 

bestilt meg 8x17 tsw kyalami som kommer snart, krible krible...

kommer vel på til neste sesong tenker jeg...ohhh glede glede.

 

har en kompis som valsa , han e dyktig, valsa 2 cm sikkert på en s2 uten at det sprakk lakken ( brukte varmepistol på lakken samtidig)

men eg skal betale han da , kan jo ikke stå å slite seg ut for ignenting;)

 

keep it up man....go ruff

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mitt på BRL, de får stylingdele sine fra Realcar. Jeg ga vel 4000kr mins jeg, men kosta vel egentlig 5000kr. husker ikke helt. Bra du liker bilen!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jepp jepp. Om fredag som var fikk jeg igjen bilen, og jeg skrudde i ett frem til lørdags kveld for å få den ferdig til rudskogen på søndag. Nå er lakken endelig blitt bra, og det er mye perlemor i den! Antenne hullet og blinklyshullene i framskjermene er blitt sveisa igjen. Inni er hullet i midkonsollen støpt igjen oglakkert helemidtkonsollen pluss andre diverse ting inni som er blitt lakkert.

Skal få tatt noen bilder snart, men lakken er for fersk ennå for å vaske den skikkeligog polere den, og det vil jeg gjøre før jeg tar bilder.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp. Om fredag som var fikk jeg igjen bilen, og jeg skrudde i ett frem til lørdags kveld for å få den ferdig til rudskogen på søndag. Nå er lakken endelig blitt bra, og det er mye perlemor i den! Antenne hullet og blinklyshullene i framskjermene er blitt sveisa igjen. Inni er hullet i midkonsollen støpt igjen oglakkert helemidtkonsollen pluss andre diverse ting inni som er blitt lakkert.

Skal få tatt noen bilder snart, men lakken er for fersk ennå for å vaske den skikkeligog polere den, og det vil jeg gjøre før jeg tar bilder.

 

Så bilen din på rudskogen - innmari fin bil...

 

Gleder meg til å se bilder invendig i bilen - så veldig stilig ut...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg stått å gnikket og gnukket flere timer utvendig på bilen. orket ikke å gjøre den ren innvendig i dag, blir kanskje gjort i morgen. Da skal jeg få lagt ut noen bilder om hvordan bilen er i dag

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg stått å gnikket og gnukket flere timer utvendig på bilen. orket ikke å gjøre den ren innvendig i dag, blir kanskje gjort i morgen. Da skal jeg få lagt ut noen bilder om hvordan bilen er i dag

 

Ja, nå er jeg nyskjerrig her altså !! :) hehe

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen din på StreetMeet på Skedsmo da Doser :) Likte faktisk neon(?)lysa dine som gikk fram og tilbake på bilen, hehe.. cheers Titta så vidt det var inni bilen, og la merke til at du hadde fått blått lys på knappen for varmetrådene til bakruta. Skifta selv, eller kjøpt en ny knapp? hellothere

 

Ellers må jeg tilføye at bilen din er noe heeeelt annet enn da jeg så deg og bilen på VACN treffet i Halden før i sommer! :thumb

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen din på StreetMeet på Skedsmo da Doser :) Likte faktisk neon(?)lysa dine som gikk fram og tilbake på bilen, hehe.. cheers Titta så vidt det var inni bilen, og la merke til at du hadde fått blått lys på knappen for varmetrådene til bakruta. Skifta selv, eller kjøpt en ny knapp? hellothere

 

Ellers må jeg tilføye at bilen din er noe heeeelt annet enn da jeg så deg og bilen på VACN treffet i Halden før i sommer! :thumb

Blitt litt forandringer ja! Har bare skifta til blå diode i bryteren. må lodde litt bare.

 

Lysa under bilen er tøffe dem! var så heldig at jeg skullekjøpe det akkurat da de var satt ned med 50%

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg er faktisk det! Jobber så mye om dagen.

 

 

 

jobber mye selv, men alltid tid for bilforumet :-p

 

 

 

 

men åssen lys er det snakk om?

 

 

er på utkikk etter led lys. sånne "showofflys" i all verdens farge.. sett det på redline dvd, var bare helt poooorno :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber mye selv, men alltid tid for bilforumet :-p

 

 

 

 

men åssen lys er det snakk om?

 

 

er på utkikk etter led lys. sånne "showofflys" i all verdens farge.. sett det på redline dvd, var bare helt poooorno :D

De under bilen er et diode kitt med masse forskjellige kominasjoner. Driver å lader kamera nå, så skal jeg ut litt senere å tanoen bilder av bilen i mørket og legge dem ut med en gang. Så kommer noen bilder av bilen i dagslys en dag det er pent vær og jeg har tid til å vaske den og ta bilder.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår