Gå til innhold

Min hvite fine golf:)

Ranger emnet

Doser_86

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva de heter jeg. legger ved et bilde av en annen bil. jeg kjøpte de av han. Felgene kler bilen min mye bedre thumpsup

Nå kjøper jeg to nye bakdekk og valser før jeg setter de på igjen. må se å få senka snart å! bilen sto i sta så bakdekket var helt oppe i hjulbuen. da jeg så det, skjønte jeg at jeg må få senka den fort!

DSC05761.jpg

mange som valser... hmm... dyrt? åssen gjør man slik? hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 548
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var en som skulle ordne det for meg, for ca 200kr per bue. vet ikke hvordan de gør det jeg. er vel en maskin som "strekker" stålet på en måte. jeg er nødt til å valse! 215 på golfen er litt i bredeste laget! har skjert av en del gummi! kan nesten ikke være flere i bilen en meg uten at dekka går i skjermene. enste jeg vet om felgene mine er at det er TSW 17"

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en som skulle ordne det for meg, for ca 200kr per bue. vet ikke hvordan de gør det jeg. er vel en maskin som "strekker" stålet på en måte. jeg er nødt til å valse! 215 på golfen er litt i bredeste laget! har skjert av en del gummi! kan nesten ikke være flere i bilen en meg uten at dekka går i skjermene. enste jeg vet om felgene mine er at det er TSW 17"

hmm... oki.. skal kjøpe 17 " selv snart, gidd ikke momo felgene..

men usikker på om jeg må kjøre 205 el 215. må vel ha 205, men.. :( hehe.. :D

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... oki.. skal kjøpe 17 " selv snart, gidd ikke momo felgene..

men usikker på om jeg må kjøre 205 el 215. må vel ha 205, men.. :( hehe.. :D

gjør som jeg. 205 forran og 215 bak. sporer noe jævlig! men ser utrolig bra ut! å valse gjør jo også utseende på bilen finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olehenri: synes du skal gå får de øverste på den siden her jeg http://www.interdekk.no/categories/wheels.php?search=VW,GOLFIII,001,17

Skulle jeg hatt nye felger, så hadde jeg uten tvil gått for dem. fin pris å egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør som jeg. 205 forran og 215 bak. sporer noe jævlig! men ser utrolig bra ut! å valse gjør jo også utseende på bilen finere.

hmm.. hvem kan feks ta på seg valse arbeid a? må vel lakkere oppatt hele skjermene og da vel?

felgene var fete de, men sjekk tråden min, de jeg har lagt ut sist, blir nok sansynligvis de jeg skal kjøpe.. :D

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakken strekkes jo og sprekker som regel..

Alt etter hvor mye som skal valses det, men er det sparkel i skjærmene vil dette sprekke (pga. oppretting/bulker)

Det monteres bare en slik stang der hjulene skulle vært. Denne kan justeres og det er et hjul i enden på den........så er det bare å dra og rulle

Jeg har egentlig alltid vært litt tvilende til valsing pga. rusting av skjærmer seinere.....men er grunnarbeidet bra så går det vel kansje

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte er veldig flinke til og valse, enkelte kjører garanti mot sprekking av lakken. onkeltom er ganske god på valsing, men koster litt

Det mange gjør er og varme opp lakken før valsing, og da pleier det ikke og sprekke ( til en viss grad hvor mye du valser self. )

47b4d838b3127cceb0c9ccd668c00000001610.jpg

heh jada, orginaljekken kan faktisk brukes til noe vettugt :D

Diagram.jpg

du kommer deg helt til bildet i midten uten og lakke..den siste bildet må du lakkere på

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er 8x17" ;) og 42 ? i impress ..

Skulle egentlig kjøpe de felgene selv av han som solgte de :D

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja. var ute å byttet dekk nå. fant ut at dekket var helt oppflerret i bakkant. så nå må jeg nok til innkjøp av to nye bakdekk. prøve å få solgt noen originaldeler så jeg får rå til nye dekk og valsing nå da. er så irriterende når sånst skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen i lillehammer området som driv med valsing a? hm,m

men men, back to topic

å til noen bilopprettere. de gjør det sikkert. har hørt om dem som faktisk "valser" med gummihammer og har fått et perfekt resultat å. var å hørte på pris på dekk i dag. 2 stykk falken ferdig pålagt og avbalansert skulle jeg få for 2050kr. var det billigste jeg kunne finne, men det skulle vist være veldig bra dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å til noen bilopprettere. de gjør det sikkert. har hørt om dem som faktisk "valser" med gummihammer og har fått et perfekt resultat å. var å hørte på pris på dekk i dag. 2 stykk falken ferdig pålagt og avbalansert skulle jeg få for 2050kr. var det billigste jeg kunne finne, men det skulle vist være veldig bra dekk

der jeg skal kjøpe felg, de sier at jeg ikke må kjøpe falken, blir fort slitt og slik..

Hadde falken foran på audien min, ble slitt med en gang, NEI! ikke noe burning! hehe

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider