Daffy Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 Huff... tror ikke d går ann å være så uheldig som meg i vinter! Først klarte jeg å skli ut av veien fordi bilen foran meg brå bremsa, og ville ikke ta den bilen med meg, så tok heller grøfta! D gikk sinnsykt bra med bilen, ingen skader:D Men når naboen skulle taue meg opp sa jeg til han, sikker på at du klarer d? vil ikke at du skal taue meg hvis du ikke er sikker! Han sa selvfølgelig ja! Han dro meg rett inn i et TRE!!! FAEN.... bilen ble herpa for 13500! etter å ha fått igjen bilen min, låner jeg den bort til en venn! får igjen bilen dagen etterpå og CLUTCHEN var gått til helvete! Takk, takk... får igjen bilen på torsdag, men d kosta meg 5002 kr!!! skal aldri låne bort bilen igjen!!! :( :( Siter Golf 2 GTI!! :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 Huff! dritt leit når slikt skjer.. Glei av veien da den første snøen kom selv.. var mindre artig ja.. Fikk heldigvis rettet opp og lakket billig av en jeg kjenner..men jævli leit.. Håper det ikke skjer noe mer nå i vinter... Leit.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daffy Skrevet Januar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 skal ta d rolig resten av vinteren nå.... skal få bilen i tipp topp stand til sommeren! har muligens noe styling på gang! men vi får se! gleder meg til masse fete bil treff til sommeren!!! :op :cool: :D Siter Golf 2 GTI!! :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 Originally posted by Daffy gleder meg til masse fete bil treff til sommeren!!! :op :cool: :D DET er du hvertfall ikke alene om!! :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg