Gå til innhold

Suzuki TSX

Ranger emnet

SMP

Anbefalte innlegg

Heisann

Har et prosjekt på gang her.. tenkte jeg skulle skrive litt om det.. som dere sikkert ser i topic så handler det ikke om noen bil..

Det er en Suzuki ts50x 1999 som er under "kniven".. Kjøpte sykkelen for vell halt år tilbake, skulle egentlig bare brukest til og kjøre i skogen.. Men like før jul så fant jeg ut at noe måtte jeg gjøre.. Er ikke noe stor prosjekt detta.. men hadde tenkt og vre ferdig til våren.. Men nok BULLSHIT snakking.. Over til prosjektet..

Har planlagt og lakkere ramma og alle dekslene + tanken.. Ramma hadde jeg tenkt meg rød dekslene og tanken svart. Sette på nye bliklys.(carbonlook) som er på vei.. carbon look bremsehendler som også er på vei.. skal overhale motoren, skifte ting som skal skjiftes osv.. Har beestilt plugghette med rødt lys i.. ++

Dette er gjort: Når jeg fikk mopeden var det første jeg gjorde og bestille Carmo 66ccm Trimsylinder og stempel.. Så like før jul nå så skrudde jeg mopeden helt i biter.. oppdateringer kommer når jeg får delene..

BILDER KOMMER!!

<o>1996 Audi A4 1,8TQ

<x>1994 Audi 80 2,0

<x>1986 Volvo 240 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekt-forum

Forumet hvor medlemmene fortelle om prosjektene sine. Bil/MC

Er ikk medlem av mopedportalen.. så derfor legger jeg det ut her.. og som det står i teksten over.. så er det et prosjekt forum for bil/mc..

<o>1996 Audi A4 1,8TQ

<x>1994 Audi 80 2,0

<x>1986 Volvo 240 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med gutta!!

Dette er et bilforum,ikke mopedforumet.net...

Og hadde det vært noe tak i deg hadde du gjort som jeg da jeg for lenge siden kjørte moped lik din,jeg fikk tak i en kx 125-motor som jeg tilpasset perfekt og den ble brukt flittig hver dag,sommer som vinter.

btw:Kult med moped som gjorde nesten 150 km/t...

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår