Gå til innhold

gti 8V digifant. verkstedene klør seg i hodet!!!

Ranger emnet

gragaasa

Anbefalte innlegg

Skifta toppakning på en 8v digifant rett før jul en gang (hadde nesten blåst ut et 3 cm langt stykke av toppakninga, ops:eek: ) etter at toppakninga var montert kjørte jeg ca en halvtime, og etter dette begynte bilen å rykke, det kan se ut som om bilen får for fet blanding, men bilen har vært på TRE forskjellige verksted uten at de har en god ide på hva dette kan være...:(

når motoren er helt kald kan jeg kjøre i en ny halvtime før det begynner å skje ting.

dette er arbeidsbil og fremkomstmiddel mens golf-prosjektet mitt pågår.

Noen med en god ide på hva dette kan komme av??? alle tips tas godt imot!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gragaasa

Skifta toppakning på en 8v digifant rett før jul en gang (hadde nesten blåst ut et 3 cm langt stykke av toppakninga, ops:eek: ) etter at toppakninga var montert kjørte jeg ca en halvtime, og etter dette begynte bilen å rykke, det kan se ut som om bilen får for fet blanding, men bilen har vært på TRE forskjellige verksted uten at de har en god ide på hva dette kan være...:(

når motoren er helt kald kan jeg kjøre i en ny halvtime før det begynner å skje ting.

dette er arbeidsbil og fremkomstmiddel mens golf-prosjektet mitt pågår.

Noen med en god ide på hva dette kan komme av??? alle tips tas godt imot!:)

lamdaføler???

bruker den olje?

har du lyst har du lov!!

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryker det svart?

I såfall sjekk jordingen til fuelrailen. Hadde samme problemet på min G40 etter at jeg hadde byttet topp. Var en skrue på innsuget som ikke var skrudd skikkelig til. Samme punktet som har jording både til fuelrail og lambda på G40 sin Digifant

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta og legg en ekstra jordledning fra jordingspunket til Lambda direkte til minuspolen på batteriet. Hjelper ofte på G60 ihvertfall.

Hva er forresten ladespenningen din? Digifant er programert slik at den pøser på med ekstra bensin når spenningen er lav. Programmet går ut ifra at bensinpumpen ikke får nok spenning til å produsere nok trykk og holder derfor dysene oppe lenger.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider