Gå til innhold

golf 2 folk!!!!!!hjelp

Ranger emnet

vwsportz

Anbefalte innlegg

den provorerte til og med meg, og da er du god.. Du er altså en fan av ford granada, og kommer her og rakker ned på vag og golf ? Hadde du enda bare visst hva du snakker om, så hadde det vært en ting, men det gjør du tydeligvis ikke, så tilgir deg siden du tydeligvis fortsatt sliter etter lobotomeringen...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golf gti16v

den provorerte til og med meg, og da er du god.. Du er altså en fan av ford granada, og kommer her og rakker ned på vag og golf ? Hadde du enda bare visst hva du snakker om, så hadde det vært en ting, men det gjør du tydeligvis ikke, så tilgir deg siden du tydeligvis fortsatt sliter etter lobotomeringen...

Pust inn.... og ut.... og inn... og ut...

og så repeterer du etter meg: "det var bare en spøk, så jeg kan slappe av", kom igjen nå!

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare nødt til å si det!

Nå synes jeg det er nok VW-boyos inne her! Kunne jo like godt kalt dette for VWforumet!

Hver uke kommer det en tråd som heter noe sånt som dette: Trimming av Golf II 1.6! , og den første setningen i tråden er som regel: Jeg vil ha MASSE hester i Golfen,men jeg vil helst ikke betale noe for det.

Etterhvert som trådstarter får litt input fra de som har litt peil på dette,så koker det bort til: Ja,jeg får kjøpe luftfilter,og kanskje litt eksosanlegg,for mer har jeg ikke råa til!

Skal ikke si at jeg var så mye bedre når jeg var nykommer her,men jeg tenkte vertfall litt,før jeg trykte på Ny tråd-knappen,noe det ikke virker som alle gjør nå til dags! Se bare på denne tråden,ett søk,og du har fått mer svar enn du fikk her..

mvh

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo folk ekstremt lite hyggelige på dette forumet da...så fort en stakkar som ikke har 13000 poster her skriver en post og spør om noe så blir han halshugget...er en helt annen stemning på utenlandske forum, det HJELPER faktisk folk hverandre uten å klage på det ene og det andre.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår