maxis Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by AlpejoHn Fant meg en B230FT da :D Årsmodell: 1994 Mil: 28659 Pris: 6500:- Bilamn.: 5D Kombi TURBO Aut Anm1: B230FT Anm2: * Chassinr: 945866R1117671 Bilfärg: VIT Färgkod: 189-21 Kvalité: B1 Motor: B230FT Växellåda: AUT AW71 Men hadde jeg bare hatt 6500.. var ikke det litt billig egentli? Eller er prisene så herlige i sverge ? Og hadde den gått litt vel langt ? :/ om du ringer og spør om hvor komplett motoren er så finner du kanskje ut at det ikke er så billi alikevel..Jeg vet mange skroter kaller det "ombygninspaket" eller "norgepaket" fordi det for det meste er vi gale nordmenn som holder på slik sier de;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 hvor komplett mener du motoren er da? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by Mambo hvor komplett mener du motoren er da? Selvsagt varierer det hvor komplett motorene de forskjellige skrotene selger er,men etter mine egne erfaringer gjennom hundrevis av mil gjennom vårt kjære naboland så er det en liten regel å forholde seg til.Sånn genereøt når det er snakk om motor,menes som oftest selve motorn og det som sitter fast i den.altså kun ledningsnettet på selve motorn og ikke det inn til bilen samt hjerner,luftmassemåler+++det som hører til for å få til en komplett motor for ombygging..De fleste skroter selger det meste separat,imens andre få har skjønt de finnes de som vil ha en helt komplett motor.Det lønner seg alltid å ringe å høre,har selv fått oppgitt så ille priser som over 20 tusen for en 940 motor for ombygging.Altså vil jeg tro en 940 motor til rundt 5000 er lite komplett.:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 og når jeg mener komplett(uten boks) så følger det med allt som sitter på selve motorn,inklusive starter,dunamo,servopumpe,ac pumpe oghver eneste komponent til innsprøytninga,cooler med rør,ledninsnettet inni bilen som må følge med for å få det til å funke,samt svinghjul. Og med boks,så følger det med giroverføringer,broa under boksen,slavesylindern og fremre del av mellomakseln. Slik er iallefall det jeg har kjøpt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Tenkte jeg like greit kan "oppdatere" på den motoren der.. Sendte mail til dem, de sa det manglet: Turbo Grenrør Styreenheter Ledninger var der. var kansje ikke så rart den var så billig da.. spurte hvor mye dem brukte å koste komplett, å de mente det var ca. 10000,- Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Det var noe sånnt jeg tenkte ja,men ikke gi opp.det finnes skroter som selger til fornuftige priser.Det er bare om å treffe de rette folka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Ja, Håper det.. Vil virkeli ha no drag i "gamla kärran" :D Og da må jeg oppgradere til type bar :o :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg