hansa Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Ønskes kjøpt! Ny eller brukt.... hcbr@spray.no Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 kjøp min.. sitter i omega.. men jeg har ikke peil på å demontere noe slik. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Hvor gammel ern? Den typen med rundt alarmsirene? Klipp ledningene så langt unna pluggene på alarmen som mulig :P Ikke klipp ledningene til sirena, lysdioden og bevegelsesfølern o.l. Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg