Fjøslukt Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Hei.. Har veldig lyst på ny bil og da jeg kom over denne bilen ble interessen bare enda større, men lurer på om bilen er verdt pengene. Er jo liksom 22år gammel. Tenker litt på kalesjen og slikt.. DENNE BILEN Dette er hva eier skriver om bilen: Selger bilen rett og slett fordi den ikke gir meg den gleden av å kjøre den som den gjorde før. Vet ikke hvor mange hundre timer jeg har jobbet med bilen og hvor mye penger jeg har brukt på den, men det har vært et skikkelig tapsprosjekt for meg, dette har gjort at jeg vil at en annen person kan gjøre det lille som mangler. Det som mangler på bilen er 2 ting, det må monteres lykter på bilen, vippelyktene som skal være på den er fjernet, men jeg har de. Det andre er at fronten har en sprek som må fikses på. dette er hovedsakelig det som må gjøres med bilen, ellers så har den enne hengselen på kalesjen løsnet, denne må da sveises på nytt igjen, ca 2 cm med sveis så er den iorden. Ellers så er alt av ting som kan byttes på en motor, byttet med nye originale deler. Hadde bilen på EU kontroll og de fant 2 stk ener feil og 4 stk 2 feil, 2 feilene var: -mangler hovedlys(disse er da demontert) -ikke godkjenningspapirer på ratt(den har jeg skaffet) -ikke godkjente spacere( de har jeg ikke, men det er kun å ta de av på godkjenningen og så ta de på igjen etterpå) -og en forring var gåen. Ellers så er bilen i bra stand... får å være 23 år gammel, gikk den så å si smertefritt gjennom EU kontrollen. Er den noen som har noen innspill? Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styx Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Jeg vil i alle fall fått den GRUNDIG undersøkt før kjøp. Den har vært til salgs temmelig lenge (et halvt år eller mer?), og det er som regel ganske gode grunner til at biler er tungsolgte... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Etter å ha sett på bildene ser bilen bra ut. Prisen var jo ikke så mye å si på. Sjekk bilen nøye, er den i god stand er det ikke noe tvile på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Det gode med bilen er at det er en 924 med 1.8 l audi/vww motor. Dermed er deler lett å oppdrive da nesten alt til denne bilen er fra audi/vw MEn det er bare 125 Hk.. Det er liksom bare for lite.. Viss en skal ha 924 så bør en hvertfall ha S utgave som kom med 2.5 l motor på 150 hk.. Dette er da samme motor som står i 944 Bilen har stått til salgs de siste 2/3 årene så vidt jeg vet.. har sett den mange ganger rundt om i bergen. Bilen ser veldig fin ut.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 vet du hva han kjøpte den for? meget pen bil :) hadde jeg bare hatt økonomi til 2 biler... Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjøslukt Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Flere synspunkter.. Er så i tvil! Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styx Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Ta en prat med selgeren, få et inntrykk av hva slags person det er. Hør om han er villig til å spleise på en tilstands-/salgsrapport fra NAF, evt. kjøp en selv. Om den går rimelig bra, er det vel lite å lure på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Vi snakker om en Porsche til 39.000,- her. Det er uansett lite penger for en Porsche. Folk betaler mer for Golf 1 caber enn dette. Får neppe noe bedre cab for pengene enn dette på norske skilt iallefall. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B250 Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Prisen er LAV, hvis det han sier stemmer. Den ser jo veldig pen ut. Men du kan jo bare ta den på en NAF-test hvis du er usikker. Men til den prisen får du jo ikke en standard 924 engang, så syns det ikke var noe som helst å si på prisen. Hadde jeg vært interessert i å kjøpe en sånn bil (lekebil), så hadde jeg sannsynligvis ikke vært noe særlig i tvil; jeg hadde kjøpt den om den var som eier her påstår. Men er jo enig i at motoren er litt kjedelig da.... Lykke til iallfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Tja. syns nå det at eieren presterer å dra med en bil på eu kontroll uten frontlykter er sinnsykt godt gjort. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg