Gå til innhold

Trenger litt vudering.

Ranger emnet

Scubasteve

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger bare en liten vudering fra folk som har samme type bil og vet ka de snakker om. Jeg vuderer å kjøpe en 1993 modell 318 I. Den har gått 126500 km og har kun en liten feil, det kommer litt olje på tennpluggene som forårsaker at bilen kan nøkke en sjelden gang sier selgeren. Ellers har bilen:

KD-filter, Effektannlegg

Ny 97 modell Look grill med gitter bak, grøftelys,

Sony cd/mp3 og MD(charger)

12-tommer sub

1600W forsterker

Z3 sideblinklys, M3speil, Krum (aleminium)spylere m/ neonlys.

neonlys foran pedalene og på passasjer siden,

racing skulderputer, helt nye Sommer og vinterdekk med fete felger på sommerdekk og orginale 15 tommers bmw

Ingen Rust.

Alu.felger (sommer), 2 Hjulsett, Metallic, Aircondition, ABS, Airbag, Sentrallås, Servostyring, El. justerbare speil, Justering av ratt, Bagasjeromstrekk, Alu.felger (vinter), Radio RDS CD spiller, Sentrallås, fjernbetjent, Tåkelys foran, Airbag, 2 stk,

Alt dette er selgerens sine opplysninger. Men det jeg lurer på, er den verdt 70000 kr. For jeg syntes det er et godt tilbud og har sett bilen som e strøken. Men ville bare høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Scubasteve

Hei!

Trenger bare en liten vudering fra folk som har samme type bil og vet ka de snakker om. Jeg vuderer å kjøpe en 1993 modell 318 I. Den har gått 126500 km og har kun en liten feil, det kommer litt olje på tennpluggene som forårsaker at bilen kan nøkke en sjelden gang sier selgeren. Ellers har bilen:

KD-filter, Effektannlegg

Ny 97 modell Look grill med gitter bak, grøftelys,

Sony cd/mp3 og MD(charger)

12-tommer sub

1600W forsterker

Z3 sideblinklys, M3speil, Krum (aleminium)spylere m/ neonlys.

neonlys foran pedalene og på passasjer siden,

racing skulderputer, helt nye Sommer og vinterdekk med fete felger på sommerdekk og orginale 15 tommers bmw

Ingen Rust.

Alu.felger (sommer), 2 Hjulsett, Metallic, Aircondition, ABS, Airbag, Sentrallås, Servostyring, El. justerbare speil, Justering av ratt, Bagasjeromstrekk, Alu.felger (vinter), Radio RDS CD spiller, Sentrallås, fjernbetjent, Tåkelys foran, Airbag, 2 stk,

Alt dette er selgerens sine opplysninger. Men det jeg lurer på, er den verdt 70000 kr. For jeg syntes det er et godt tilbud og har sett bilen som e strøken. Men ville bare høre.

Olje på tennpluggene som fører til nykkete gange??

hørtes merkelig ut,dersom det i hele tatt stemmer da..

Sjekk oljeforbruket før du evt. kjøper den!...

Det beste er å ta den på NAF-test..

Jeg må si meg litt enig med Preben (horelys er ikke noe godt tegn)

Mn du kan jo være heldig

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du mener med at det er olje på pluggene, er det at når du tar av plugghetten så er det olje?

Dette trenger ikke å være noe spesielt, oftes er det pakningen som ligger rundt plugghullet som er defekt.

Er bare å ta av toppdekslet å bytte pakningen, men få det skjekket før du kjøper den ifall det er noe alvorlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider