Gå til innhold

Camaro...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Chevy350

'77 Malibu? Uff da... Siste året av whale-body'ene, ser større ut enn Caprice dette året, og vekta er vel ikke langt unna (eller over kanskje?) Hadde en '76 stv jeg hogde, rusta i filler overalt! Frontruta var løs (teipa fast), og takplata var på vei til å løsne. Hvordan er din bil?

Ottesen:

Har du blyyyytung høyrefot? Ellers må noe være galt, for å si det mildt....

Ja, gassern er LITT fucka kan du si :) men golfen greier fint over 7000 rpm da. :D

Bjørn: Dødsfett sier jeg bare ;) kommer bort en tur snart å titter på den ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by CamaroCab

Jeg har jo AWD og den drekker værre en værst, hva er det for oljetilsetning du snakker om???

Jeg bruker noe som heter Tufoil. Tilsettes i oljen ved hvert oljeskift.

Vet at det finnes noe som heter FX1 også. Det er en "engangsbehandling" som varer 60.000km eller noe i den duren. Prøvde å bestille denne nå sist, men fikk aldri noe svar fra den norske forhandleren.

Men hvis Astroen din bruker mye, sjekk at alt av sensorer funker. Dersom f.eks sensoren til eksos har kutta, kjører du med choke på hele tiden.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blackbird

Knalltøff wagon det da!

Den El-Caminoen ble rå men kunne beholdt originalfronten for min del.

Hadde vert moro med bilder av Malibuen ja.

Synd det ikke stod en Olds motor i den da. Så du fikk se hvor gode motorer det er;) ;)

En stroka olds 403 hadde vært fint :D, forøvrig synd at det ikke var noe annet en en Chevy. Liker alle de andre GM merkene bedre jeg da. Ja tilogmed olds..., hehe

Bilder kommer senere, forhåpentligvis før og etter ombygning :)

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider