Ottesen Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by Chevy350 '77 Malibu? Uff da... Siste året av whale-body'ene, ser større ut enn Caprice dette året, og vekta er vel ikke langt unna (eller over kanskje?) Hadde en '76 stv jeg hogde, rusta i filler overalt! Frontruta var løs (teipa fast), og takplata var på vei til å løsne. Hvordan er din bil? Ottesen: Har du blyyyytung høyrefot? Ellers må noe være galt, for å si det mildt.... Ja, gassern er LITT fucka kan du si :) men golfen greier fint over 7000 rpm da. :D Bjørn: Dødsfett sier jeg bare ;) kommer bort en tur snart å titter på den ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by CamaroCab Jeg har jo AWD og den drekker værre en værst, hva er det for oljetilsetning du snakker om??? Jeg bruker noe som heter Tufoil. Tilsettes i oljen ved hvert oljeskift. Vet at det finnes noe som heter FX1 også. Det er en "engangsbehandling" som varer 60.000km eller noe i den duren. Prøvde å bestille denne nå sist, men fikk aldri noe svar fra den norske forhandleren. Men hvis Astroen din bruker mye, sjekk at alt av sensorer funker. Dersom f.eks sensoren til eksos har kutta, kjører du med choke på hele tiden. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 qmi funker også bra. kjenner en som helte det på en dodge ram pickup. Han bremsa 13 hk mer på rullende landevei..... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Blackbird Knalltøff wagon det da! Den El-Caminoen ble rå men kunne beholdt originalfronten for min del. Hadde vert moro med bilder av Malibuen ja. Synd det ikke stod en Olds motor i den da. Så du fikk se hvor gode motorer det er;) ;) En stroka olds 403 hadde vært fint :D, forøvrig synd at det ikke var noe annet en en Chevy. Liker alle de andre GM merkene bedre jeg da. Ja tilogmed olds..., hehe Bilder kommer senere, forhåpentligvis før og etter ombygning :) Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg