Butt-Head Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 di skulle hvist lage en annen bane til dere kresne vag gutta...:) Dere får en lengre og andeledes bane(hvis isen har fryst overalt da);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by Butt-Head di skulle hvist lage en annen bane til dere kresne vag gutta...:) Dere får en lengre og andeledes bane(hvis isen har fryst overalt da);) YUMMIE!!!!!!!! :D Ratata: nice going, synd med bilen da men..! Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Irriterer meg grenseløst at jeg måtte jobbe den helga !:mad: men men det kommer vel flere ganger får jeg håpe.... Noen som har flere bilder og filmer fra treffet eller ? hadde vært morro med litt flere bilder.. Er det noen som vet hvilke krav de setter til isen før du kan kjøre der ?? driver å vurdere å lage isbane selv =) :D :D Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by Butt-Head da er filmen klar sigdal Flink gutt :D En god del bra klipp her, absolutt verdt en titt. Hvem kjørte den røde S2 sedanen ? Er det Mr. S1 himself i sitt nye gatebil-leketøy? Synd banen var så liten, det må da ha blitt kjedelig i lengden? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Jepp, det var han som har s1´en. Den s2´en som han han hadde med seg var forøvrig rå! Pent og ryddig motor rom. *Lyst på s2 sedan jeg også* Men når det bare er 306 produserte så sier det seg selv at prisen blir høy, hvis du i det hele tatt får tak i en da... - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by Mykle Jepp, det var han som har s1´en. Den s2´en som han han hadde med seg var forøvrig rå! Pent og ryddig motor rom. *Lyst på s2 sedan jeg også* Men når det bare er 306 produserte så sier det seg selv at prisen blir høy, hvis du i det hele tatt får tak i en da... - Chris Var den ribba inni, med bare 2 racing-stoler, + Dahlbög Racing merke i fronten? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by triggerhappy Var den ribba inni, med bare 2 racing-stoler, + Dahlbög Racing merke i fronten? Mest trolig, siden han har hatt flere av sine Audier hos Dahlback for lettere trim. Du har kanskje sett bilen i Asker også ??? Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by mk1classic Mest trolig, siden han har hatt flere av sine Audier hos Dahlback for lettere trim. Du har kanskje sett bilen i Asker også ??? Det var den jeg så på onsdag(?) Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by Butt-Head hvem var det som kjørte den blå farga volvon trur det 36 pån elelr noe.. han hadde en kraftig utfor kjøring helt på slutten av dagenn...:D Det var jeg som kjørte... hadde det drit morro.. sparco 4 punkt redda dagen... takk for låne boxer. Vi må jo ikke organisere mye for å dra dit. bare avtaler et tidpunkt så kan jeg ringe til hebbe å si fra at så og så mange kommer. han har åpent hver helg. koster 500 med egen bil for hele dagen. kan bare dra opp når man har lyst. Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Butt-Head Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by OleC Det var jeg som kjørte... hadde det drit morro.. sparco 4 punkt redda dagen... takk for låne boxer. Vi må jo ikke organisere mye for å dra dit. bare avtaler et tidpunkt så kan jeg ringe til hebbe å si fra at så og så mange kommer. han har åpent hver helg. koster 500 med egen bil for hele dagen. kan bare dra opp når man har lyst. HEHE... ble det noe ødelagt på vrakpant Racing da? slik at du kom deg hjem uten NAF eller noe sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by Butt-Head HEHE... ble det noe ødelagt på vrakpant Racing da? slik at du kom deg hjem uten NAF eller noe sant? Den er like hel... vurderte prøve skilter å dra ut å lage film i dag, men snøen som kom i natt var borte da jeg sto opp. Er det noen som har filmen Vrakpant Racing i aksjon i sigdal??? Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 kul film gutta! mye rått å se .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 butt-head... Hva tror du om bilen vår?? det er jo jo den gromeste 360 ever.... 101hk og greier... merklig nok kom vi oss hjem uten NAF og slepe tau... fjørene er jo helt gå'ene.... greenrallye har kjørt hardt med den for å si det sånn... Vi drar i gang en moro treff med gamle bakhjuls trekkere en gang a.... det hadde jo vært moro... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Butt-Head Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by elvis butt-head... Hva tror du om bilen vår?? det er jo jo den gromeste 360 ever.... 101hk og greier... merklig nok kom vi oss hjem uten NAF og slepe tau... fjørene er jo helt gå'ene.... greenrallye har kjørt hardt med den for å si det sånn... Vi drar i gang en moro treff med gamle bakhjuls trekkere en gang a.... det hadde jo vært moro... :dude: den var helt rå.... motiv lakering å greier...:D For å være helt erlig så, så den litt sliten ut :D ja det blir vell sikkert flere sanne treff utover.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by Ost Høres nesten ut som isen holder på å gå der jo! :( Jeg stemmer for kaldvær ei stønn nå så VAG-treffet ikke blir trua av vårløysinga!!! Og, Ratata anger2 anger2 anger2 anger2 :D ...så det så! Du må lakke dører også da? DoH! OZzzt zzzz Skal jeg komme og vise deg hvordan man kjører OZzzte-høvel på VAG-treffet?? :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg