Ratata Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by Butt-Head di skulle hvist lage en annen bane til dere kresne vag gutta...:) Dere får en lengre og andeledes bane(hvis isen har fryst overalt da);) Jupp, sånn som den egentlig skal være... Kresene VAG'ers altså.... ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Butt-Head Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by Ratata Jupp, sånn som den egentlig skal være... Kresene VAG'ers altså.... ;) men selv om isen er bunnfryst så er jeg sikker på at en hvis 240 driver hadde klart å lage hull og spekker i den å!:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by Butt-Head men selv om isen er bunnfryst så er jeg sikker på at en hvis 240 driver hadde klart å lage hull og spekker i den å!:D :D LOL Skal ikke se bort i fra det nei Alias: Råka-racing og Travers-brøyters... :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by elvis butt-head... Hva tror du om bilen vår?? det er jo jo den gromeste 360 ever.... 101hk og greier... merklig nok kom vi oss hjem uten NAF og slepe tau... fjørene er jo helt gå'ene.... greenrallye har kjørt hardt med den for å si det sånn... Vi drar i gang en moro treff med gamle bakhjuls trekkere en gang a.... det hadde jo vært moro... hadde vært fett med et treff for gamle rwd ere ja kunne sett x-en din igjen og greier:D Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by Ratata Skal jeg komme og vise deg hvordan man kjører OZzzte-høvel på VAG-treffet?? :D Jah! Jah! Kom og lære OZzzt med høvelen! :D ...nei forresten. Nå har vi jo sett hvordan du takler fyrkrafs. Nei du får holde deg til trekk kun i ene enden og asfalt du! :p OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Quattro kicks ass.... Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Originally posted by Nox hadde vært fett med et treff for gamle rwd ere ja kunne sett x-en din igjen og greier:D det hadde vært koselig... hvordan ser bilden ut a?? har frontruta godt?? kanskje jeg kommer opp over det c kadett... skal kjøpe en nå for 2500-3000,- Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 den sitter der ennå bilen er en god del værre enn da vi kjøpte den:D parallel og corvett var å filma på banen vår på torsdag så når den filmen kommer ut får du se den in action med lyd. fikk stilt tenninga litt bedre på den så den går faktisk ennå bedre Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Originally posted by Ost Jah! Jah! Kom og lære OZzzt med høvelen! :D ...nei forresten. Nå har vi jo sett hvordan du takler fyrkrafs. Nei du får holde deg til trekk kun i ene enden og asfalt du! :p OZzzt zzzz Ja, ja, jaaa.... ehhh..... .... neivel! :rolleyes: Asfalt-drifting skal det øves på til sommeren ja. Endelig med sperre. :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTX Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Det var nok ikke en gtr men en GTX . Siter *Yamaha Banshee 350 ATV 2002 *Audi 80 Quattro Competition 1994 *Mitsubitshi Pajero 2,3 TD 1987 -Ford Sierra 2,0 Is 1986 -Mazda 323 GTX 1992 -Mazda 323 1,8 GT 1986 -VW Golf 2 1,8GT syncro 1990 -VW Golf 2 1,8GT m/mer 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Butt-Head Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by GTX Det var nok ikke en gtr men en GTX . den svarte? denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 jepp... det var nok en GT-X Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audipower Skrevet Januar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2003 Kresne vag gutter? HM kjørte på Siggdal jeg MVH Quattro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2003 Originally posted by Audipower Kresne vag gutter? HM kjørte på Siggdal jeg MVH Quattro hehehe ja det er jo noen som ikke er så kresene dah... *enda litt erting, bare* ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 EY!!!! Er det noen som mobber Eks'en min?? Det 360'n er ikke kjørt hardt! kun søndagskjørt. hehe. Tror det som gjorde at demperene er litt slitne er etter turen med 12! stykker inne i bilen nede på kodak for lenge siden. Ellers er bilen satt opp for snø/is kjøring, og diffen bak justert inn for dette. ;) Synd jeg ikke fikk dratt oppover, ellers skulle jeg vært instruktør i 360'n. Hva synes du om parkeringen jeg tok da dere hentet bilen Olec?? Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg