OleC Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by greenrallye Hva synes du om parkeringen jeg tok da dere hentet bilen Olec?? Det skulle vært på film, stod respekt av den... jeg må lære meg adobe premiere jeg nå, så skal jeg legge ut filemen med 360'n som tar 360... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by greenrallye Ellers er bilen satt opp for snø/is kjøring, og diffen bak justert inn for dette. ;) MIG diffsperre? :D :D :D lol lol Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by Butt-Head jeg trur dem stenkte bana fordi en hvis sjafør som skulle test kjøre en Volvo 240 og i den første svingen klarte han skjære nedi isen og lagde masse sprekker o.l. Eller hva Era? :D Litt treg på og svare bare jeg da.... Muse arm serru skal ikke surfe men er tilbake nå :D Var da 2 eller 3 runden horna vokste for og kanten kom fort så jeg regna med og legge rumpa innat kanten og men så brasa vi gjenom over isen og fram traværsen la seg neat = null feste. Men men jeg skulle jo ikke vært så langt ute da... Rally pigg sitter jammen godt ass men joa bilen var like hel og vi fikk gassa masse mere hehe. De sa til oss at banen var for slitt måtte preparere og setta seg til i dagen etter. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg