Gå til innhold

Fornuftig Onkel Blå

Ranger emnet


Wheelman

Anbefalte innlegg

hehe, genialt... Men det er jo helt appsurd at det skal koste mer å kjøre for fort enn å banke opp en person... Hipp Hurra For De Som Styrer Dette Flotte Landet! :pisser: Regeringa :ssip:

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Folk flest mister respekten for systemet når man har slike skjevheter."

 

 

Å nei...det viste vi ikke:rolleyes:

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GTR 34

hehe, genialt... Men det er jo helt appsurd at det skal koste mer å kjøre for fort enn å banke opp en person... Hipp Hurra For De Som Styrer Dette Flotte Landet! :pisser: Regeringa :ssip:

 

men tenk på det da.. nå kan du jo bare hoppe ut av bilen og banke politimannen, så slipper du unna med 3000 istede for eksempel 4200 som man får på rødt lys :) 1200 spart på stedet.. haha

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mambo

 

men tenk på det da.. nå kan du jo bare hoppe ut av bilen og banke politimannen, så slipper du unna med 3000 istede for eksempel 4200 som man får på rødt lys :) 1200 spart på stedet.. haha

 

et problem bare.. ved å kicke trynet på snuten blir du 1. fengslet og 2. får 10 ganger så stor bot som et rød lys gir deg!!

(offentlig tjenestemann vettu.. farlig å "leke" med de!! hehe)

 

løp heller over gaten og bank snørra av en eller annen tulling du.. da slipper du unna med 3k..hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er jo egentlig genialt da!! Hvis man er ute og kjører midt på natta, og kommer til et trafikk-lys som står på rødt er det jo ingenting som er mere kjedelig enn og stå der og vente på at det blir grønt!!

Men istedet for og kjøre, og få 4200 i bot, kan man bare banke dritten ut av den stakkars fylikken som skjener over gata foran bilen, og spare 1200 kroner!! Og når du er ferdig med det er jo lyset blitt grønt igjen :D

 

Heia norge!

-98 Almera GTi

 

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prizma

haha, dette var litt teite forslag, meni prinsippet er det jo bot for rødt lys, 4200,- + 3000,- for å banke fyren = 7200,- så egentlig hjelper ikke noen av delene..

 

Nei nei.

Man stopper på rødt lys etter regelverket, går ut av bilen banker dritten ut av den stakkars fylliken, går tilbake til bilen, oppdager at det har blitt grønt lys, kjører 30 meter og blir stoppet av onkel, tar imot et diplom på 3000 kr, vinker og kjører videre fornøyd siden man akuratt sparte 1200 kroner. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett på redaksjon 21 på Nrk1 hvor det omhandlet denne debatten. Og de folka som styrer med prisinga på bøtene er jo helt fjerne... Disse må jo komme fra en annen ukjent planet, de skjønner jo ingenting.. Mener at dette skal redusere antall fartsyndere. Er nok kun noen få som redusere farten pga. de nye satsene. Jeg kommer ikke til å legge om kjørestilen min pga de nye satsene.! SKal det hjelpe så er det mer synelig politi i trafikken (ikke d at jeg vil det, men du skjønner poenget) som kan redusere dette. Politikerne bruker dette som en "innsopningskanal" for mer penger! FY!!!!!!!! Håper at siste ord i denne saken er langt fra sagt!

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GTR 34

Akkurat sett på redaksjon 21 på Nrk1 hvor det omhandlet denne debatten. Og de folka som styrer med prisinga på bøtene er jo helt fjerne... Disse må jo komme fra en annen ukjent planet, de skjønner jo ingenting.. Mener at dette skal redusere antall fartsyndere. Er nok kun noen få som redusere farten pga. de nye satsene. Jeg kommer ikke til å legge om kjørestilen min pga de nye satsene.! SKal det hjelpe så er det mer synelig politi i trafikken (ikke d at jeg vil det, men du skjønner poenget) som kan redusere dette. Politikerne bruker dette som en "innsopningskanal" for mer penger! FY!!!!!!!! Håper at siste ord i denne saken er langt fra sagt!

 

 

Så det jeg og må nok si meg enig med deg... litt tøff han Grandiosa reklame fyren han fikk det sakt

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe... Han fikk sagt d, men skaffe seg kanskje ikke så god rekalme da han sa at han kjørt som "SWIN" til sykehuset... :D

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår