Gå til innhold

S: Varebil sperra aksel

Ranger emnet

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

Selger en bakaksel fra en 240 varebil...allså med 45% sperre. Funker fint å sperrer som bare det:D

BUD!!!!!!

Lars:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by locked

prisantydning.. og hvor mange hundre tusen har den gått.. el. speedometer uttak på den?

Kjøpte den av en kompis......han henta den på huggeren å satt den på sin 86 stv....veit ikke om den er el uttak men det kan jeg sjekke:) Km.stand er usikkert,men den funker helt fint....ikke ulyder eller noe....men som alt annet som blir brukt..det må overhales etterhvert....;)

Kom med bud.....;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Texascom

Er akselkrysset knekt?

Husk: Det kan være knekt uten at det merkes...

Hvor ligger aksel krysset ? og hvordan finne ut om det er knekt ?

Kansje litt dumt spm. men.. må finne det ut siden jeg skal ha meg sperre snart :D Andre måter å teste om den er i go stand på?

Litt offtopic. Sorry.

:cool:

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AlpejoHn

Hvor ligger aksel krysset ? og hvordan finne ut om det er knekt ?

Kansje litt dumt spm. men.. må finne det ut siden jeg skal ha meg sperre snart :D Andre måter å teste om den er i go stand på?

Litt offtopic. Sorry.

:cool:

nei nei...lurer på det samme selv....hvordan ser jeg det..??

"81 Volvo 242 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den passer finfint, har en 240 sperre, noe rallysperre greier, husker ikke navn akuratt nå.

Må kimse opp lagrene seff.

Men er det ikke el speedo på den bakaselen her, så får du ikke speedometer (sliter med akuratt det selv, så hvis noen har en god sperre med el speedo/polhjul/trapper ect, og vil bytte, gi beskjed, denne sperra er med nøden brukt)

1990 Volvo 740 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat

1989 Volvo 740 GL

1997 Honda CBR 900RR Fireblade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stolten

Den passer finfint, har en 240 sperre, noe rallysperre greier, husker ikke navn akuratt nå.

Må kimse opp lagrene seff.

Men er det ikke el speedo på den bakaselen her, så får du ikke speedometer (sliter med akuratt det selv, så hvis noen har en god sperre med el speedo/polhjul/trapper ect, og vil bytte, gi beskjed, denne sperra er med nøden brukt)

Det var litt irriterende med speedo ikke funker, ellers hadde jeg kjøpt den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider