Håkon A Skrevet April 21, 2002 Rapporter Share Skrevet April 21, 2002 Var nettopp ute og kjørte 2 kompiser til lillestrøm...på vei hjem følte jeg for å spille litt høy musikk noe jeg alltid gjør, så jeg vipper ned baksetene så mine 3 12" kan spille rett inn i coupe'n. For at dem skal trives har jeg gitt dem en forsterker på 940 watt som er festet i seteryggen bak...den gir selvfølgelig et blått neonlys fra seg så det lyser blått og fint bak i coupe'n tok meg en tur igjennom strømmen....noen som har vært der? hovedstripa der er vel 1km lang med utesteder og kebabsjapper etc..der er det alltid tykt med folk.... i det jeg nermer meg stripa kan jeg så tydelig se alle hodene som snur på seg....kropper som begynner å gå baklengs for å se...og 2 jenter som kommer gående mot meg å vinker...der står hele hovedgata å måper på min svarte audi med horelys inni....vinduene er nede og displayet viser 4,5+ temp....de fleste har igjen vinduene da..men ikke jeg. jeg prøver selvfølgelig å se i bakspeilet hva som skjer, men det er umulig fordi det rister sånn av soundtrack'n fra Snatch.....akk ja... blir det mer harry? :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 21, 2002 Rapporter Share Skrevet April 21, 2002 Harry, ja kanskje :D Men synes nå de damene som vinka på deg var enda mer harry! Vinke bare fordi du kommer rånene bortover hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 21, 2002 Rapporter Share Skrevet April 21, 2002 dem vinka bare for at du skulle skru ned diskanten.......faen så det piper..... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 21, 2002 Rapporter Share Skrevet April 21, 2002 Fett å være harry i Strømmen, tydeligvis! Var der for 3-4 år siden, og det var som å komme tilbake til Bø på tidlig 80-tallet!! Og Bø ansees den dag i dag som harry-plass, men Strømmen tar kaka der. :D Du storkoza deg vel da? Og de 2 jentene var vel blondiner på 14-"årar"................ hehe Men skal du oppleve noe virkelig harry, så skal dere dra til Lillestrøm 4.juli!! Og se på alle harry & wannabe-harry folka der. Let's rock'n'roll............ :usa: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2002 Er det da alle Am-car folka kommer? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 21, 2002 Rapporter Share Skrevet April 21, 2002 Da er det masse slådder der ja.. Har aldri vært der 4 juli, men kanskje jeg skal leie en sjofør og cruuuuse dit i år?! Skal ratata dit lr? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 21, 2002 Rapporter Share Skrevet April 21, 2002 Nei, stemmer d.. Da er vel du i sverige? eller hur? beer Skal kanskje dit j oxo. Men da må j bytte motor! -og kasse. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 21, 2002 Rapporter Share Skrevet April 21, 2002 4juli i strømmen/lillestrøm har jeg sett en toyota hiace med V8!! Den dro bra...!!! pervo sleeper!!! motoren lå bak i bagasjen! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 21, 2002 Rapporter Share Skrevet April 21, 2002 He he... Ja da er halve østlandets amcar-befolkning der, og en hel haug av rølpere :???: og wannabe's :dude: Skikkelig harry-tendenser i alle typer biler. :pisser: :ssip: Da e' d liv laga..... puke Og jeg er ikke der..... for jeg skal på ferie til Västerås og på"The Biggest American show in the world" , så jeg "feirer" 4.juli der borte. :usa: Air63: trenger ikke å bytte motor for å dra ditt, for der kommer du til bare å cruise alikevel. :D For du kan være sikker på at dersom du bytter, så er det et eller annet som ikke funker eller er ferdig, så må bilen bli hjemme. LOL Det som er viktig (livsviktig for bilen) er at kjølinga på bilen funker skikkelig!!!!!!!!!....!! C ya somewhere sometimes.......... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 22, 2002 Rapporter Share Skrevet April 22, 2002 Tviler på.. ehh... nei, SIKKER på at 6`ern ikke klarer en tur dit.. Må bytte.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet April 23, 2002 Rapporter Share Skrevet April 23, 2002 Strømmen/Lillestrøm er nok harry på 4.juli ja, MEN, Power Big Meet er det værste råner/raggar treffet jeg har vært på!:D Lå på grise-campen i 99 og 00.... Er jo så si kun kø-kjøring der etter polisen bestemte seg for å stenge omtrent alle gatene i byn, var der i 89 og 94 også-mye mer gassing da!! Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg