RiZLa Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Hei..! Har 2 stk Dynabel 10" basser som har blitt demobrukt som skal selges bort billig... Er i OK stand og er relativt lite brukt... Selges for 800,- pr stk... Mvh Lars Ove Skarseth Hansen Radio & TV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 åssen blir det vis jeg bruker denne forsterkeren PA Gothic 1500-2 http://www.speakersound.com/index.html?loadfile=itempag1500.html på disse 2 elementene? Mvh Reinert Andersen rino@grab.no http://www.club-honda.org Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraboy Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 hvis de er hele er jeg interessert... hvor bor du, jeg bor i Oslo... kjøper begge for 1600,- joakim93@hotmail.com Siter McHansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by sierraboy hvis de er hele er jeg interessert... hvor bor du, jeg bor i Oslo... kjøper begge for 1600,- joakim93@hotmail.com Holder til i Molde.. Prisen som er oppgitt er uten frakt.. Frakt kommer da i tillegg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 du har pm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Bra pris dette :) Er de som nye, eller har de tegn på at de er demobrukte? Følger det med kasse og alt som nytt ? Ved evt kjøp kan jeg muligens komme og hente også, er ikke så langt til Molde! Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by prophets Bra pris dette :) Er de som nye, eller har de tegn på at de er demobrukte? Følger det med kasse og alt som nytt ? Ved evt kjøp kan jeg muligens komme og hente også, er ikke så langt til Molde! Du ser jo ikke akkurat ut som om de er blitt misbrukt da, ser helt OK ut.. :) Alt som skal følge med er med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Ser ut som om det er mange som er interressert og vil kjøpe.. Så jeg foreslår at vi gjør det sånn at de som byr mest får de.. Deal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 byr 1650kr for begge hva blir frakt, 2*107kr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by anda byr 1650kr for begge hva blir frakt, 2*107kr? Kan sjekke opp frakta.. Men mulig du ikke er så langt unna realiteten.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Ja når slutter budrunden? Er ikke interessert om dette drøyer så veldig... Du hadde jo egentlig satt en pris da og gjøre om til en budrunde er jo litt dumt...for oss :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 så vidt jeg husker så veide vel dissa elementene ca 16 kilo stk? Isåfall , porto for å sende fra 10-20 kilo VAR 196 kr da jeg jobbet i POST I BUTIKK , å vis jeg ikke tar veldig feil så har det sikkert gått opp etter det. Kan fort bli dyrt å sende disse elementene da! Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Hvis ingen byr mer, så er de dine Anda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Ja men dette tar for lang tid. Får jeg ikke en pm fra deg at de er mine innen Fredag 21. så trekker jeg budet. Kameraten som skal ha den ene gidder ikke vente lenger, så da gir jeg f i den andre til meg selv også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Da er de dine.. ;) Skal sjekke opp endelig fraktkostnad jeg så skal jeg få sendt de så fort som mulig.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg