Housey Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 la ned viskeren i går! brukte 2 minutter tror jeg! la logikken på sidebenken, og bare gjorde det, funka som bare det gitt! =) hehe Pater, jeg la faktisk ned viskeren etter at jeg prata med deg på butikken! hehe dro hjem og la den ned, og gikk inn å spiste sjokade =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Om man tar seg en titt her, kan man se at viskeren ikke er heeeelt nede. Er løsningen bare å fjerne spylevæskedysa, for så å sette i en propp? Dette en lett jobb? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 min la seg helt ned den, kom ikke i veien for dysa i det heletatt =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Jeg fikk min helt ned på ruten ved å justere litt på viskerarmen på utsiden samt å "legge" (les hamre) inn en litt krappere vinkel på selve armen.. Men så husker jeg ikke om jeg har slik spylerdyse! Tror jeg har det.. Det kommer i hvertfall spylerveske på vinduet! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 ja det er det som er problemet, viskerarmen har ikke krapp nok vinkel. Så jeg får prøve å "legge" krappere vinkel som du sier golfrider..hehe..takker Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 gjorde ingenting annet enn å justere selve armen jeg (der den sitter fast) :D Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Dan Stamnes gjorde ingenting annet enn å justere selve armen jeg (der den sitter fast) :D Funker den da? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 jaa.... nu har jeg prøvd jeg også.. å legge ned bakviskeren... men til ingen nytte! :mad: den "pinnen" under mutteren på bildet her går den 360 grader rundt hos dere andre som har fått det til? For det gjør min...... :rolleyes: Men hvis den hadde gått kun 180grader hadde jeg skjønt det, for DA kan man stille som man vil..... Men sånn som det er nå, hvis jeg skrur av mutteren, og vrir vindusviskeren dit jeg vil at den skal, stanger den grå pinnen man ser på bildet, men stanger ikke på den siden du ser her, men på andre siden, nærmere midten på en måte.... :) Og forresten, når bakviskeren går i intervall hvor mye av ruta tar den per intervall da?! For min tar under halve ruta om gangen.... teit som fy spørru meg men... :o Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by daho Funker den da? funker helt greit hos meg, tar 3cm mindre av ruta oppover (det jeg justerte den helt flatt med sånn ca) men har oppdaga at det ser litt annerledes ut på en 91modell golf enn på en 88mod .. =) merkelig men Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 slenger ved et bilde av hvordan det ble jeg! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 less is more... ;) men ja..minimumskravet er å legge ned viskeren. gjør mye med "rumpa" på bilen ass... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Nå har jeg forhørt meg rundt omkring... Og det var som jeg trodde, noen motorer går hele veien rundt og noen tar bare halve veien rundt.. Derfor funker det for dere og ikke for meg... :mad: Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg