Gå til innhold

Hva er best

Ranger emnet

Per-Henrik

Anbefalte innlegg

Originally posted by Per-Henrik

står mellom valget. å sette på en org solex gasser som fuker eller en b230 a gasser og a innsug på mototrn min. Hva er best? (går best)

Det du gjør er å: Spar penger,ikke bruk noe som helst cash på den 200k maskina di, få deg jobb (hvis du ikke har det) å å bruk lønna di på en god turbo motor.....eller kjøp en b230a å send den inn til Alf Egn....han som byggde texascom sin motor......;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Det du gjør er å: Spar penger,ikke bruk noe som helst cash på den 200k maskina di, få deg jobb (hvis du ikke har det) å å bruk lønna di på en god turbo motor.....eller kjøp en b230a å send den inn til Alf Egn....han som byggde texascom sin motor......;)

Helt enig, å trimme/eie/bruke hva som helst med forgasser fører bare til en eneste ting.. du blir blakk :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Jeg har skjønt det. Har litt lyst på v8 er jeg.

Men aken er det at jeg skal ha motoren min til å gå. Så jeg kan bruke den når jeg får lappen. Sånn at jeg kan få eu godkjenten. det er ikke snakk om så mye triming, Men hvilken gassere er best å sette på. Når jeg har to på gli. skjønner du?? :rolleyes:

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Per-Henrik

Ok kjører solex da. Men er det noen her som vet hvor man kan kjøpe repp sett til en slik gasser. Gasseren som sitter b230k er den større eller?

Men hvorfor er k motren en så dålig motor? Texascom har jo dratt mange hk ut av den:rolleyes:

K-motoren er no dritt i original stad. Gasser og tenningsanlegg er ikke akkurat det beste.

Bytt tenningsanlegg når du trimmer den. Bruk B230A tenningsanlegg!

Husk: Jeg har mere å gå på når det gjelder effekt, men da blir jo kjørbarheten dårligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Texascom

K-motoren er no dritt i original stad. Gasser og tenningsanlegg er ikke akkurat det beste.

Bytt tenningsanlegg når du trimmer den. Bruk B230A tenningsanlegg!

Husk: Jeg har mere å gå på når det gjelder effekt, men da blir jo kjørbarheten dårligere ;)

Hvilken gasser??

Hvilken kam?

hvilken Effekt potte??

Det burde vell holle med modifiseringer på motren som bruksbil det vell?

Standar sprøsmål ca hk? :D

det er fortsatt en b 200k vi snakker om.

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider