Lude92 Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Må jeg bytte girkasse, clutch +++ for å kunne sette en VTEC motor i preluden min? Det er en helt orginal 92 modell.. Er det noen norske firmaer som tar inn VTEC motorer? Er lissom ikke helt klar for å importere på egenhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Det er mandig å lage flere tråder om samme emne; spesielt i feil forums også. EDIT: Dårlige topics (denne er like elendig som den første) gir også en kjempemessig bonus. Du må antakeligvis bruke hele "motorpakken" med kasse og alt fra H22-Luden; ikke garantert, men temmelig sikkert. Dessuten kan det være andre motor/girkassefester, drivaksler, og ledningsnettet er helt sikkert ikke direkte enkelt å bygge om heller. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lude92 Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Hvis du ser på den andre tråden min vil du se at det har blitt skrevet en hel del innlegg der som ikke har noe med tråden min å gjøre, derfor har jeg startet en ny. Hvis du tar en titt på preludeforumet finner du ut at det er veldig få der og derfor vanskelig å få noe godt svar. Ellers takk for svaret.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 anbefale dæ og gå inn på http://www.club-honda.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg