Gå til innhold

felger

Ranger emnet

HolkestadRacing

Anbefalte innlegg

jeg kjørte med 7x16 med 205/40... NULL problem..

en kamerat av meg kjørte med 8x17 med 205/40.. heller ikke noe stort problem,men måtte skjære bort litt av den kanten på skjermen som "stikker innover"...

har også sett 18" på mk2,men det ser bare teit ut ;)

9x16 med 215/40 er ikke dumt på mk2,da....:) men da må du vel nesten ha G60 skjermbreddere...

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig på hvor lav en bil blir fra merke til merke da!

Jeg har sett flere golfer som skulle vært senka 60mm men ser ut som 40 mm osv!

Personlig syns jeg 9x16 er dritrått! men det må valses da!!

17 syns jeg er for stort i dei fleste tilfeller med få unntak som gullgolfen som har fiksa skjermane som tar vekk det problemet at det ser ut som bilen går på styltre

Såg forresten i et engelsk bilblad en svart golf 2 med hjemmelaga 19" felga! såg rart ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket senkesett har du senket den 60mm med?

Jeg har 16x7,5" felger... Funker greit. Skraper litt av og til, men men.. Har fjerna plastskjermene inni også..

9x16 er tøft. Det skal jeg ha om jeg skifter felgene.. Brock B1 :)

Ellers er 17 ganske kult, men du må finne noe fine..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HolkestadRacing

hehe blir d mindre eller mer på speedometeret da?=)

viser vel mindre..iafall på min..jeg har senka 40mm og har 17" !så sånn sett er det ingen far hvis du skulle kommet oppi en liten laserkontroll og du hadde noen ekstra km på speedometeret ;D da har man jo litt "å gå på" hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider