Canepa Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Noen som har hete Tips til hva jeg bør kjøpe av 10" ?? mvh Raymond Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Det er det helt sikkert. Men det er alltid lurt å hinte litt om prisklasse forsterkerstørrelse og bruksområde. Du har jo Etons HEX til ca 4 lapper, Peerless Resolution og XLS til hhv drøy tusing og drøyt 1500, Infinity kappa Perfect til ca 2 lapper, SS Tarantula og VanGogh til hhv ca 2.6 og 2.2 Falsen osv osv... Mer info = flere og mer rettlende svar :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrE Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 jepp....ss v.g eller tarantula.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 ja selvfølgelig. Enig med du. Rockford Fosgate Series 200.2 Heter forsterkern. Litt eldre type. (Har ikke speccs) sjekk link AMP Med pris er jeg veldig åpen.. men vil ha noe som passer seg for den forsterkern. Bør jeg eventuelt kjøre 2 stk ? Bilen er en Sedan type. Mvh Raymond Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Om du bør ha 2? Well, regner med at RF'en er stabil i 2 ohm, så om du kjøper 2 2 ohms/2 4ohm dvc subber skulle det gå greit. Fant litt om den her. Om det er sant at den pøser ut 800W stabilt må en nesten gå ut fra at den er stabil i 1 ohm også. Men det tør jeg ikke spekulere i da jeg ikke har fakta. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Hvis du skal ha to stykker så ville jeg gått for peerless resolution. de passer jo bra med den ampen og er ikke så dyre. har hørt de er ganske så okey! Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Anbefaler Infinity Kappa Perfect, evt Peerless. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Ok masse gode forslag her..! Skal sjekke ut samtlige. Men forklar gjerne dette for meg. Ganske ny innen bilstereo. 1 ohm 2 ohm og 4 ohm.. Hva er det en betegnelse for (tror det er resistans, ifølge ungdomskole naturfag) ? Hva er det jeg oppnår praktisk ved å velge 4 ohm 2 ohm 1 ohm osv ? rett å slett en liten innføring her :) på forhånd takk for god respons mvh Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Ikke for å være giddaslaus med å forklare noe her,men det finnes uttallige poster om ohm på forumet, så hvis du søker etter det vil du finne utrolig mye lærerikt om ohm.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraboy Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Anbefaler Dynabel DY9410 se Elteks hjemmeside http://www.dynabel.no for mer info. Disse har et meget bra pris/performance forhold! Siter McHansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 ville ikke valgt dynabelen med en så liten forsterker. ville heller gått for noe mere lettdreven og ikke så kraftig. som zetec sier ville jeg også gått for noe som peerless eller infinity. De høres bra ut og man trenger ikke et kraftverk for å flytte de.. sikkert noen som mener noe annet da,men... Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 leste litt på Soundstream sine hjemmesider.. Der står det at Tarantula bassen anbefales det porta kasse mens ved van gogh typen anbefales det lukket ? Noen spes grunn til nettopp dette ? Mvh Raymond Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 JL Audio 10W3v2 ;) eller JL Audio 10W7 hvis du skal legge i "litt" Kicker 10" L7 spiller også greit . . . Mvh Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Canepa leste litt på Soundstream sine hjemmesider.. Der står det at Tarantula bassen anbefales det porta kasse mens ved van gogh typen anbefales det lukket ? Noen spes grunn til nettopp dette ? Mvh Raymond Det er de berømte T/S dataene som avgjør hvilken kassetype som er anbefalt til et element. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 du kan jo kjøpe mine JBL GT4-10 10" elementer :D de er bra, en fyr som har fått 149,5 db med dem thumpsup. men JBL har en del fine GTO og GTI serier http://www.JBL.com http://www.JBL.se ta en titt, eller by meg 1500,- (!) ubrukt i forpakning. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg