Gå til innhold

10"

Ranger emnet

Canepa

Anbefalte innlegg

Det er det helt sikkert.

Men det er alltid lurt å hinte litt om prisklasse forsterkerstørrelse og bruksområde.

Du har jo Etons HEX til ca 4 lapper, Peerless Resolution og XLS til hhv drøy tusing og drøyt 1500, Infinity kappa Perfect til ca 2 lapper, SS Tarantula og VanGogh til hhv ca 2.6 og 2.2 Falsen osv osv...

Mer info = flere og mer rettlende svar :)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja selvfølgelig. Enig med du.

Rockford Fosgate Series 200.2 Heter forsterkern. Litt eldre type. (Har ikke speccs) sjekk link AMP

Med pris er jeg veldig åpen.. men vil ha noe som passer seg for den forsterkern. Bør jeg eventuelt kjøre 2 stk ? Bilen er en Sedan type.

Mvh

Raymond

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bør ha 2? Well, regner med at RF'en er stabil i 2 ohm, så om du kjøper 2 2 ohms/2 4ohm dvc subber skulle det gå greit.

Fant litt om den her. Om det er sant at den pøser ut 800W stabilt må en nesten gå ut fra at den er stabil i 1 ohm også. Men det tør jeg ikke spekulere i da jeg ikke har fakta.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok masse gode forslag her..! Skal sjekke ut samtlige.

Men forklar gjerne dette for meg. Ganske ny innen bilstereo. 1 ohm 2 ohm og 4 ohm.. Hva er det en betegnelse for (tror det er resistans, ifølge ungdomskole naturfag) ? Hva er det jeg oppnår praktisk ved å velge 4 ohm 2 ohm 1 ohm osv ? rett å slett en liten innføring her :)

på forhånd takk for god respons

mvh

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke valgt dynabelen med en så liten forsterker. ville heller gått for noe mere lettdreven og ikke så kraftig.

som zetec sier ville jeg også gått for noe som peerless eller infinity.

De høres bra ut og man trenger ikke et kraftverk for å flytte de..

sikkert noen som mener noe annet da,men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste litt på Soundstream sine hjemmesider..

Der står det at Tarantula bassen anbefales det porta kasse mens ved van gogh typen anbefales det lukket ? Noen spes grunn til nettopp dette ?

Mvh

Raymond

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider