Gå til innhold

Vibe ?

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

Originally posted by ALJ_GSi

jeg har noe vibe igjen ja som jeg selger ut billig, no spes du skal ha?

Oki, tja.. kom over noe svinaktige billege black box 3.. Kostet 149£

Er forsåvidt intressert i det meste, men spes. ett frontsett. Ta å send en pm med hva du har og til hvilken pris =)

Noen grunn til at dere slutter å føre Vibe ?

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 3/4 år sia hadde vi veldig stor trøkk på vibe i norge og vi solgte mye, men vibe var på den tia et lite selskap og pga av en ekplosjon av hendvendelser i england pga pr stuntene dems med råe demo biler (og fine damer) så prioriterte de å selge til sine engelske butikker først og det skjønner jeg godt. de kunne da altså ikke levere til lille norge og vi måtte finne andre produkter og importere som erstatning. Jeg har bare gode ord og si om vibe. høyttalerne dems spiller rent og pent og forsterkerne dems yter absolutt det dem skal (er forresten laget av zapco) Jeg hadde jo et ganske bra vibe anlegg i bilen min selv og jeg var kjempe fornøyd med det, men siden vi ikke skulle selge vibe mer så var det lite vits for meg å reklamere for det. dessuten siden vi ikke fikk varer fra vibe så begynte folk sånn som deg. de kjøpte over nettet fra engelske web butikker. sånn hadde det ikke blitt viss bare vi hadde fått varen våres, men verden er ikke perfekt :)

om vibe får en ny importør i norge det vet jeg ikke, men markedet er bra ødlagt av billig internett salg.

selv har jeg ikke klart å ødlegge noe vibe produkt, og det er det få andre av mine kunder som har klart også. sprengte to vibe 15", men det var med en tru sledge hammer som pøste på med ca 1000watt full guffe i 5 min. man kan vel si at målet var å se hvor mye de tålte og da må man jo holde på til det går til helvete :D

så over til partypulp: du har jo vel egentlig fått nok svar av meg ang anlegget ditt. hadde du hatt forterker som faktisk vært på nivå med vibe høyttalerne så hadde de spilt go musikk den dag idag. istede så brukte du en røten planet audio sak som f... meg begynte å brenne i finga mine pga at innmaten i den var helt gefuckt. og både jeg og roy husker godt at vi anbefalte deg en annen forsterker, men det gadd du ikke å bruke penger på.

dette er hva jeg har igjen:

SA50 1100

SA60 1250

ST10 700

SR40 800

SR50 (tror jeg) 900

10" og 15" suber 1100 og 1400

en nydelig vibe omicron 10" hjemme sub. 3000

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALJ_GSI

VEL.. jeg har hatt den forsterkern inne hos planet audio nå.. de fant ikke noe feil med den i det hele tatt, så det er nok ikke det som er feil.

Har også koblet opp et sett nye høytalere for å teste et par uker nå.. ikke noe feil der heller..

Så da vet jeg ikke noe annet enn at de Vibe høytalerene ikke holder hva de lover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Hadde vibe bassere og frontsett (6,5"). Syns det var greit nok. Helt til jeg prøvde Audiobahn. Da fant jeg ut hvor mye vibe egentlig stinker.

Men, såklart, 2 helt forskjellige prisklasser og da... Vibe er billig, og det er lydkvaliteten også.

haha, ikke kom å si at audiobahn spiller bedre en vibe. Da er det slik som ALJ_GSi sier...

- AUDI 100 quattro

x-BMW 320i m-tech -solgt

x-MB 230E 2.3l -spiker

x-MB 190E 2.0l -spiker

x-Opel Ascona C luxus -spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider