BreeZer Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Hei, til den som kanskje kan inspirere/hjelpe meg! Har nettopp kjøpt en -73 1600 til min -69 roadster. tenkte å pelle den i så små biter som mulig, sette inn nye pakninger, og evt en ny kam og sette på plass delene der de satt før. Fikk et råd av han jeg kjøpte den av, og han frarådet meg på det sterkeste å gjøre det fordi den da vil begynne å lekke... han mente det fordi delene i motoren var så tilpasset hverandre etter 100.000km at det ikke ville nytte... har også tenkt å sette på dobble gassere, og mest sannsynlig et Monza-anlegg. any pointers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malachi Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 sjekk ut forumet på: http://www.vw2you.com der får du vite alt du trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg