Gå til innhold

Toyofan: Mitt prosjekt, 244 Grp. A style

Ranger emnet


toyofan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hey!! flytte til oslo! når? velkommen skal du være!! hva skal du jobbe med?

 

 

takktakk:hello: skal være bilelektrikerlærling på Oslo Bilelektriske:thumb

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du forresten den lokale kebab-sjappa? fornøyd?

 

 

droppa kebaben i fordel for mcdonalds på hamar..hehe! det førte faktisk til endel fete spottings..feet hvit vingebil og en escort RS ++ får ta kebaben en annen gang!

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom Fed-ex med truetacken min! utrolig kjapp levering!

 

IMG_1986.jpg

 

Har skaffa meg reserve bakaksling til jeg får montert truetracken i akslingen som er til sandblåsing!

 

IMG_1985.jpg

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt å se at du endelig får deg innmat i bakstellet som holder til din effekt (og ikke minst kjørestil;) ) he he.

 

Er det getrag som står for tur nå?

 

Så btw at du har lakka fuelrailen svart, "mye" jobb å skru den av? Har foreløpig kunn skrudd av bensintrykksregulatoren og lakka den ;P

 

Lite tid til å pusse og mekke når man er i forcen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt å se at du endelig får deg innmat i bakstellet som holder til din effekt (og ikke minst kjørestil;) ) he he.

 

Er det getrag som står for tur nå?

 

Så btw at du har lakka fuelrailen svart, "mye" jobb å skru den av? Har foreløpig kunn skrudd av bensintrykksregulatoren og lakka den ;P

 

Lite tid til å pusse og mekke når man er i forcen;)

 

 

skal bli godt det ja, fy faen..kjørestilen min er det vel ikke noe galt med..ikke visst den skal være fresk ivertfall..hehe..!

 

nå er det getrag som blir neste!

 

kjempefort gjort å skru den av, tre skruer, dra av dysekoblingene, skru av 2 stk bensinslanger og nappe dritten av! men har du originale slanger? for de er det sånn har plast inni og de nytter ikke å få av uten å kappe!

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo å få av de originale slangene, sitter jo med skrukobling originalt på den ene og den andre er vanlig slange (til retur).

Kjørestilen må være fresk den, når det går åt helvete med noe så er det tegn på at det er liv der eller at det er tid for forsterkninger.

BTW: dysene kan være ordentlig bøgete å få inn i fuelrailen igjen... Hvertfall hvis en har dårlig tolmodighet som f.eks meg..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår