Gå til innhold

Toyofan: Mitt prosjekt, 244 Grp. A style

Ranger emnet

toyofan

Anbefalte innlegg

her kommer noen ferske bilder og updates!:

Følgende som har blitt gjort siden sist:

- Gjort ferdig eksos, egenprodusert downpipe og kaldgalvanisert eksosrør med 1 lyddemper (3" hele vegen) og "diesel" look endetut

-Montert høyeffektscoil

-Montert silicon pluggledninger

-Montert tårn-til-torpedo stag

-Nye tennplugger

-Nytt oljefilter med 5-40 full syntetisk olje

-Montert manometer som turbotrykksmåler

-Kjøpt nye 14" lett met. felger(vet de ikke er så nice, men fikk de jævla billig og passa til piggdekkene jeg hadde liggende fra før)

-Montert turbo XS pysventil

kommer ikke på noe mer i farten, men skal skrive så fort det kommer noe!:)

har forresten bestilt meg mocal oljecatch tank og modelltilpasset bensintrykks regulator fra kollevold som er på veg:)

Bilder!:

IMG_1608.jpg

IMG_1618.jpg

IMG_1619.jpg

IMG_1614.jpg

IMG_1612.jpg

IMG_1615.jpg

IMG_1616.jpg

IMG_1623.jpg

IMG_1610.jpg

IMG_1622.jpg

IMG_1620.jpg

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice med bilder!! Blei jævli fint med SAM-staget :) Må få sota ruta bak... Ta ut ruta og sot den. Ikke prøv å sot den mens den er i, -da skal du være god for å få det fint. -Ikke kjøp hvite blinkers bak da.. Var pen bak med de originale :) Ellers helt clean og strøken bil. Jeg ville ikke gjort no mer med den enn som sagt over hadde den vært min. Mulig fikse no interiørdetaljer og småpjask. Hva slags sommerfelger har du? Tror 17" compomotive i sølv-farge hadde kledd den bilen bra!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, morro :) Tar jo ikke så lang tid å bytte kasse. Mye ladetrykk kjører du med nå?

neida..skal prøve å få gjort det i kveld så..nå kjører jeg på vinter modus! standard chipper og 0,7 i trykk! fungerer greit fordet :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice med bilder!! Blei jævli fint med SAM-staget :) Må få sota ruta bak... Ta ut ruta og sot den. Ikke prøv å sot den mens den er i, -da skal du være god for å få det fint. -Ikke kjøp hvite blinkers bak da.. Var pen bak med de originale :) Ellers helt clean og strøken bil. Jeg ville ikke gjort no mer med den enn som sagt over hadde den vært min. Mulig fikse no interiørdetaljer og småpjask. Hva slags sommerfelger har du? Tror 17" compomotive i sølv-farge hadde kledd den bilen bra!

et sånt stag gjør mye altså..! sant det! hm..har lyst til å ta ut bakrutene og sote dem sånn som framrutene..syns det er litt mørkt bak..går for original lykter bak ja:) syns det er fint jeg og! kommer til å kjøpe snap-off, annet ratt. modifisere dørtrekk med børsta stålplater, og kjøpe bøttestoler inni og kanskje kaste på noen flere målere :knob: hehe.. sommerfelgene er noen stusselige fondmetal 15" hjul som fulgte med bilen..har ikke fått kjøpt noe annet ennå!(DYRT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takktakk..

hm..syns polaris felgene(eiker) er litt oppbrukt egentlig..men andre felger skal det bli ja, er ikke fornøyd med senkingen selv!! den er alt for høy bak, den går på nesa liksom..som i mine øyer er litt harry..blir vel kappa et par runder bak til sommeren.

fjærene som sitter der nå var med når jeg kjøpte den, lurer på hvilket slag det er jeg?? de er røde..og det virker ikke som om at de har sluppet bilen så jævlig mye på bakken akkuratt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider