Gå til innhold

Toyofan: Mitt prosjekt, 244 Grp. A style

Ranger emnet

toyofan

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

-m'm; er alt for mange som bare slenger dritt om volvo, dem veit rett og slett ikke hva dem prater om i det heletatt!

hm..tror ikke du skjønnte takken min helt! jeg mente: "takk????" men prøvde å være mindre agressiv ved å legge til en smiley aneglsmili

og tilsist, det er faktisk byttet ut en hel del med deler på denne bilen! selv om den ikke ser så jælva ekstrem ut er det der resultatet av MIN økonomi! :boxing

gjør så godt jeg kan med de pengene jeg har!

må i du såra følelsene mine litt nå altså.. knock

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott

så bare fordi jeg har ford så vet jeg ikke noe om volvo? har litt mere respekt for volvo enn det dere tror.

men gidder ikke begynne denne barnslige diskusjonen om hva som er best siden dette er volvo delen av forumet og deres felt

-Sikta ikke rett mot deg, tenkte generelt sett!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm..tror ikke du skjønnte takken min helt! jeg mente: "takk????" men prøvde å være mindre agressiv ved å legge til en smiley aneglsmili

og tilsist, det er faktisk byttet ut en hel del med deler på denne bilen! selv om den ikke ser så jælva ekstrem ut er det der resultatet av MIN økonomi! :boxing

gjør så godt jeg kan med de pengene jeg har!

må i du såra følelsene mine litt nå altså.. knock

huffda.. vakke meninga å si no negativt da. -får komme her, så skal jeg trøste deg *sittepåfanget* HAHAHAHA :D :lol

Bilen din er jo feit, det synes værtfall jeg, jeg har sansen for slike biler som din, som bruker så og si alt volvo-originalt. Hater sånne styla volvo'er, bortsett fra noen spesielle. Så keep it clean er mitt motto, og det gjør du, så fortsett med det! happyhappy

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda.. vakke meninga å si no negativt da. -får komme her, så skal jeg trøste deg *sittepåfanget* HAHAHAHA :D :lol

Bilen din er jo feit, det synes værtfall jeg, jeg har sansen for slike biler som din, som bruker så og si alt volvo-originalt. Hater sånne styla volvo'er, bortsett fra noen spesielle. Så keep it clean er mitt motto, og det gjør du, så fortsett med det! happyhappy

*snufse*..takk happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager, men var bare litt irritert på denna hel##### pc'en i sted

men syntes dere får mye fett ut av bilene deres

blir vel ett volvo prosjekt på meg en gang også tenker jeg;) V6TT:D

lykke til med det! og takk for de fine kommentarene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ser du har montert dumpvalve på FK motoren din, funker det bra eller ? Er en del innlegg om folk som har prøvd dette på FK motorer men ikke fått det til. Gjort noe spes ? Har lyst på en dump selv men gidder ikke å teste da så mange sliter med det.

Kjenner flere som har problemer med det. -il du ha lyd, så kjøp dumplokk, eller ta vekk resirk-ventilen og plugg den. -Alt ettersom hva slags turbo du har. Så får du sånn fin kvitre-lyd :)

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider