Gå til innhold

Toyofan: Mitt prosjekt, 244 Grp. A style

Ranger emnet

toyofan

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Steike. Blir bra dette her. Hvor høyt budsjett har du? Mye bra selvgjort arbeid her. Slikt liker jeg, folk som tar i et tak og lar litt blod svette og tårer gå til spille!

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja gutta..i går fikk jeg clutchen og fikk kasta inn igjen kassa..og i dag får jeg muligens tak i en ny:hammer

den sveiknock

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte 30 min på å få den ut og 45min på å få den inn! begynte ved 4 tida i dag;) ny kasse er på plass igjen..! faan..tåler ikke en dritt de kassene!!

den kassa jeg kjøpte av deg tore var en m46 uten overdrive! og du har sikkert plukka den fra en 240 med el. speedo på bakakslingen! for jeg måtte skifte bakplata på girkassa for å få i wieren! ok måtte ta mellomaksel flensen fra m45`n!! menmen..funka fett d.

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:titties: hvordan kjørte du når det skjedde med din bil?

Min bil er orginal! men jeg klarte det ja. burn out så ble den knekt i 2 måtte kjøre i 3gire fra levanger til steinkjer:D

Bilen din har blitt kjempe fin, beundrer de som har tolmodighet og ståpå vilje til å klare dette her, og sist men ikke minst Penger. kan jeg få spørre om hvor mye dette Gjorde seg i lommeboka de? hvor mye havna det på?

får veldig mye inspirasjon av og se på dette her, stå på Hærlig prosjekt!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider