Gå til innhold

Toyofan: Mitt prosjekt, 244 Grp. A style

Ranger emnet


toyofan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag har jeg rivi av sotinga, harry faktoren raste ca 1000% syns jeg..hehe!

har også fått festet sammen lmm litt bedre, mangler bare å få på silicon som jeg fant ut at jeg ikke hadde igjen i dag:( menmen..får handle litt på mandag!

Grillen har blitt pussa ned (med 60 og 80 papir) hehe..for å få slipt den jævla harde chromen..denne gangen prøver jeg med litt plast grunning som jeg hadde liggende, er ganske seig liksom så jeg håper på at det skal feste seg bra! skader ikke å prøve ivertfall, ble lakkert med noen strøk svart matt.

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags lakk er det du har brukt på toppdekselet?

 

vanlig billakk, men anbefaler å ha på noen strøk klar lakk. fordi at uten så blir lakken litt grov, også blir den "åpen" slik at olje og smuss fester seg bedre!:puke

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir bra toyo. det med at det gummidemperne går i stykker er helt normalt etter en stund. tikker bare litt mer når du ikke har dem der :P men det som det ser ut som om du har gjort er at du har kjørt med to sett. for eksempel når du tar av koppen, og setter på en ny gummidemper, så hender det at den gamle fortsatt sitter igjen inni koppen, også monterer du koppen igjen (med både ny og gammel), og da blir det "kræsj" :P

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det ja, hm..jeg har ikke hatt av kammen så lenge jeg har hatt motoren så da er det nok forrige eier! tenkte kanskje at han jeg kjøpte den av tok motoren fra ett vrak i sverige som har stått ei god stund..at det kanskje har blitt sprøtt osv over tid! har bestilt nye nå ivertfall, da blir det bare satt på ett sett;)

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da fått gjort litt i dag også:

 

3" LMM:

IMG_1869.jpg

 

Cossie dyser:

IMG_1857.jpg

 

På railen med BTR erstatteren:

IMG_1866.jpg

 

Fått på filter:

IMG_1856.jpg

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you:) Bestilte foresten nye demper til ventilløfterne og 20mm spacere rundt om i dag, følger med på bilen din slire;)

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår