Gå til innhold

Toyofan: Mitt prosjekt, 244 Grp. A style

Ranger emnet


toyofan

Anbefalte innlegg

hehe..sånn det er detta her..:)

 

truetrack og getrag kommer om ei stund, er ikke lett for en student å bla opp 10k sånn plutselig:iconsm

 

 

hehe, er selv student og lider av nøyaktig samma problemet;)

 

Må handle litt etter litt, dvs i stil med lønningene:P hehe ALL lønn har en lei tendens til å bli brukt på øsa;) hehe.

 

Tør jeg spørre hvor gammal du er og hva du "studerer" ?

 

Edit: Er liten fare for at jeg blir å "herme" etter enkelte ting i motorommet ditt. Går vel bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, er selv student og lider av nøyaktig samma problemet;)

 

Må handle litt etter litt, dvs i stil med lønningene:P hehe ALL lønn har en lei tendens til å bli brukt på øsa;) hehe.

 

Tør jeg spørre hvor gammal du er og hva du "studerer" ?

 

Edit: Er liten fare for at jeg blir å "herme" etter enkelte ting i motorommet ditt. Går vel bra?

 

 

faans dritt det der altså..hehe..kjører man i tillegg da så, da går det mye på bensin også!

 

ble 19 nå i mai, går vk2 bilelektronikk! har 90% sikkert fått jobb på oslo bilelektriske til høsten. Skal da gå i lære 1,5 år! flytter nedover på slutten av sommeren..

 

gjør akkuratt det du føler for du! har selv "kopiert" litt fra sundin si øse:)

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, fy faen du er dreven på girkasseskift nå;) Forsåvidt bakstell også snart:P

Kan ikke fatte annet enn at du kjører HARDT med tanke på alle kassene du har knekt;) ? Jeg har fortsatt m46 kassa i god behold.. Har du husket å skifte olje på kassene? Er viktig det, spess om nivået er lavt.

 

Din pri.1 må bli truetrack og Getrag!;)

 

Sundin sitt motorom er strøøkent ja!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, fy faen du er dreven på girkasseskift nå;) Forsåvidt bakstell også snart:P

Kan ikke fatte annet enn at du kjører HARDT med tanke på alle kassene du har knekt;) ? Jeg har fortsatt m46 kassa i god behold.. Har du husket å skifte olje på kassene? Er viktig det, spess om nivået er lavt.

 

Din pri.1 må bli truetrack og Getrag!;)

 

Sundin sitt motorom er strøøkent ja!:D

 

begynner å få taket på det nå ja!hehe..er vel 5 kassa dette og 2 bakakslingen:) hardt og hardt..var en clutching ved en burnout som tok bakakslingen nå, prøvde å kjøre hjem og da var plutselig 3 giret herpa og..men visste at denne kassa var litt dårlig da..skifter olje på kassene hver gang! med en gang kronene kommer fra sommer jobbinga så blir det nok noe oppgraderinger på drivverket ja:)

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mangen gamp kjører du med nå da?

 

 

ehh..vet ikke helt du!noe over 250 kanskje??

kappkjørte med en cosworth her om dagen, det var en 4x4 med 290hk chip og effektanlegg. hvor mye turbotrykk han har vet jeg ikke..jeg kjører på ustabilt turbotrykk som stort sett ligger på litt over 1 bar(skal egentlig ligge stabilt på 1,4) eksoslekkasje mellom turbo og manifold. jeg gira forholdsvis ganske pent, mens han gira som om han hadde stjelt bilen..og da lå vi ganske så likt..!

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh..vet ikke helt du!noe over 250 kanskje??

kappkjørte med en cosworth her om dagen, det var en 4x4 med 290hk chip og effektanlegg. hvor mye turbotrykk han har vet jeg ikke..jeg kjører på ustabilt turbotrykk som stort sett ligger på litt over 1 bar(skal egentlig ligge stabilt på 1,4) eksoslekkasje mellom turbo og manifold. jeg gira forholdsvis ganske pent, mens han gira som om han hadde stjelt bilen..og da lå vi ganske så likt..!

Ok. drar vel rimelig godt også da;) synd med alle de kassene som har tatt kvelden... men ting koster penger. stå på videre;)

- 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo

- 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat fra poffs....:

 

nix,dem chippa du har sammen med orginal lmm og dyser og stor nok turbo gir max 270hk-280hk.det er max på dem chippa

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har org. dyser, skal du se lenge etter mer enn ~220hk i motor.

 

Magic man bremsa 260 hester og 395nm i ft-motorn sin med 337cc-dyser på rulla til alf eng...med 1,2:1 regulator og 1,2 bars ladetrykk.

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår