Gå til innhold

Toyofan: Mitt prosjekt, 244 Grp. A style

Ranger emnet

toyofan

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått tak i kryss? Jeg må bytte bakskjerm på min nå, sladda ned ett skilt i går..

Så vet ikke om jeg kjører den til økern, ser så bedrøvelig ut...

Lader bare 0,8? Jeg lader jo mellom 1 og 1,2 på min, men du har sikkert like mye effekt som meg på det trykket.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte hele dritten til unicardan jeg! fikk det billig der gjennom jobben, de malte den til og med opp igjen!hehe bytta 2 kryss for meg. deler + arbeid for 800kr..ganske cheap det.

huffda! også bakskjermen! mye bedre om det hadde vært foran da..hehe

¨

har ikke i chippene nå ser du, derfor jeg ikke lader mer.

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Var ingen höjdare det akkurat, hjulbrønnen revna, hjulbua er skakk, koffertlokket er skrot og hele dritten må lakkeres om.... Men det var en grisedeilig sladd helt til jeg traff skiltet, så det var nesten verdt det... Og duden i cossie stod bare og måpte når jeg hoppa ut av bilen etterpå og sa at det gikk fint å sladde med gammal volvo (han sa det ikke gikk).

800kr for å bytte kryss, kan ikke være gæli det når døm maler og legger masse kjærlighet i akselen... Får gå ut og banke litt på den så det ikke ser så udregelig ut jeg nå... Det som stikker lengst ut er baklykta..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

ikke mye..lagt om til nye vinterhjul, fondmetal 15" med piggfritt i 195/55.

Skal handle el. speedo ring og pakning til den nye bakakslingen i morgen, fikk den sandblåst her om dagen. skal til euro 1 å få satt den i etter jobben i mårra! driver å stusser på en bil til, så jeg får parkert volvon hjemme i dalen. blir ikke gjort noe på den her i oslo, mye jeg har lyst til å gjøre enda, men ikke får gjort..bla få satt inn getragkassa..! men får ivertall aksling med truetrack om noen dager da, blir fun det..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj..hehe, det varmer det:)

org. innmagt som har gått 170k nå ca. har nok ikke mer enn 250, neste sikker på.

skal bli digg som faen med drivverk som holder! får bakaksling med truetrack tilbake søndag/mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel noe i nærheten av samme oppsettet på motoren som jeg har... Tipper på rundt 250 i min også, virker som om det fungerer bra og sprutet henger fortsatt med...

Godt med saker som holder, jeg skal bytte drivverk i vinter jeg også. Åssen A/R forhold er det på turboen din? (hadde ikke du en t34 sak?) og når begynner den å lade for fulle mugger?

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God knall! :D

Blir vel noe samme oppsett på min når eg en gang begynne og tjene litt meir peng..

er nok nødt til å skaffe deg en del av de greiene der ja, selv om det er bare for 250 hk..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg med a tjoomi, hehe... Det trenger ikke å koste så mye å bygge noe funksjonelt og holdbart, bare å lete litt og ta tia til hjelp...

Ser ut til å bli getrag i min også nå...

Skal du presse inn poly foringer rundt om da eller? Må vist det jeg også, noe i bakstillinga som kvelda etter en liten rykare.

Tøff den øsa di ja... Blir det mere motor til året el?

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider