Gå til innhold

Toyofan: Mitt prosjekt, 244 Grp. A style

Ranger emnet


toyofan

Anbefalte innlegg

Du har vel noe i nærheten av samme oppsettet på motoren som jeg har... Tipper på rundt 250 i min også, virker som om det fungerer bra og sprutet henger fortsatt med...

Godt med saker som holder, jeg skal bytte drivverk i vinter jeg også. Åssen A/R forhold er det på turboen din? (hadde ikke du en t34 sak?) og når begynner den å lade for fulle mugger?

 

 

fungerer bra det oppsettet, er nok ikke mer enn 240-250hk..har kjørt mot en bremset bil, så vet sånn ca. når jeg tenker over hvordan bilen min går med chippene osv.. så er det jaggu mye folk med skryte hester ass!! kjørte mot en små-trimma calibra turbo for lenge siden uten chippene mine, dårlig WG og ca 0,6 i trykk..hadde ikke noe problemer med å kjøre fra den da..han trodde jeg løy om hva som var gjort med min motor som nevnt ovenfor..for han sto på sitt og hadde over 300hk:shake haha..skal vedde på at jeg ikke hadde mer enn 170-180hk når jeg kjørte mot ham..meget rart når en sånn calibra skal ha 220hk originalt..jaja...

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har vel noe i nærheten av samme oppsettet på motoren som jeg har... Tipper på rundt 250 i min også, virker som om det fungerer bra og sprutet henger fortsatt med...

Godt med saker som holder, jeg skal bytte drivverk i vinter jeg også. Åssen A/R forhold er det på turboen din? (hadde ikke du en t34 sak?) og når begynner den å lade for fulle mugger?

 

er sierra cosworth 4x4 eksoshus og midt-del.. ar. 48 eksos, kompressor er noe oppgraderte greier, større komp. hus og komp. impeller. vet ikke ar! litt mindre enn t-4 ..trykket kommer ved 2500-3000 mener jeg ??lenge siden jeg har skjekka holde til ca.350hk og 1,5 bar, kan ikke kjøre på mer trykk pga av helt vanlige lager

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg med a tjoomi, hehe... Det trenger ikke å koste så mye å bygge noe funksjonelt og holdbart, bare å lete litt og ta tia til hjelp...

Ser ut til å bli getrag i min også nå...

Skal du presse inn poly foringer rundt om da eller? Må vist det jeg også, noe i bakstillinga som kvelda etter en liten rykare.

Tøff den øsa di ja... Blir det mere motor til året el?

 

er man litt obs så får man billig trim om man vil..getrag er tingen om dagen det har jeg skjønt så..M)

blir poly over alt ja, venter på å få de fra dabutch..

jasså?hva har skjedd?

 

blir en helt optimal motor med de delene jeg har nå, hittil har det liksom vært sånn ca. med bensintrykk osv..bla bla..til våren skal alt være justert og perfekt!! har ikke bruk for mer motor enda jeg, har det moro med det som er!!hehe...må ha større bremser også før den tid..

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva som har skjedd jeg, er vel en eller annen foring... Smeller og bærer seg hvis jeg spoler. Ja håper at getrag er bedre enn M46/M47 kasse, døm må en snakke hardt til etterhvert...

Jeg skal ha mere fres i min til året håper jeg.. Skal bygge bedre bånndel og ta det som er rundt etterhvert...

Hva blir gjort i løpet av nærmeste framtid a? Sette'n i glasshus?

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyo, tror jeg møtte deg på motorveien i går efta\kveld , ved dal, ca 10 min ovenfor jessheim! ligna noe jævlig på din! grom lyd var det og!

 

mulig det, var i dalen i helga:)

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for papirene mats!! perfekt! starta en stund, men nå starter den ikke igjen. ARGH!!!

 

no prob, håper du får den på veien snart da! dritt når el. nikken skal slå seg vrang;)

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torsdag skal aksling med truetrack inn, blir vel noe bilder osv..og ivertfall en liten beskrivelse om hvordan ting fungerer! skal bli godt å få 2 hjulstrekk istedet for ett...blah

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torsdag skal aksling med truetrack inn, blir vel noe bilder osv..og ivertfall en liten beskrivelse om hvordan ting fungerer! skal bli godt å få 2 hjulstrekk istedet for ett...blah

 

Heldig grisen. Faen så slitsomt det er når bare det ene hjulet vil spinne..

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår