Gå til innhold

Toyofan: Mitt prosjekt, 244 Grp. A style

Ranger emnet

toyofan

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du kan gi meg målene på en 240-radiator (eller hva du har plass til) kan jeg se hva som passer. Tykkelsen er 5, 6,25 eller 7,5 cm tykke.

EDIT: Jeg fant størrelsen på original radiator, denne er den nermeste: 47 cm * 43 cm * 7,5 cm (Bredde x Høyde x Tykkelse), men så små radiatorer er dyre, denne koster 3850 kr...

Kan du bruke en på 60,5 cm * 40,5 * 5 cm koster den 2105 kr.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

update? hmm..

IMG_2344.jpg

bra nok eller?hehe..neida, er nok lite som skjer her om dagen gitt..men noe småtteri er det da..!

Fått montert på toppdekslet igjen:

IMG_2346.jpg

Glassblåst calliperene:

IMG_2345.jpg

ellers så har kristian (ks) vært på andre siden av grensa og jaktet utløserlager og lamell til meg, ny fanger med leppe har jeg fått tak i nå, som må lakkes litt!

det går smått det her..hehe..

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppdekselet er alu så det bør sveises med ac tig, går vel ann å sveise med mig men blir ikke så pent.

Hva kommer til å skje framover nå a toyo?

Jakte utløserlager? Bruke bmw lager og lamell fra volvo 260, får lamell hos pedersen og lager hos bmw, mekonomen eller noe sånt.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider