Gå til innhold

Toyofan: Mitt prosjekt, 244 Grp. A style

Ranger emnet

toyofan

Anbefalte innlegg

Er det TÜV vare de coiloversa du har kjøpt eller?

bilen min er ikke akkuratt tuv den heller da..:tannløs: kommer vel til å bli brukt mest på treff på sommeren med prøveskilter tenker jeg..:partyon:

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

spiller det noen rolle? får det ikke godkjent uanset....

blir bra dette toyo...lyst til og ta en bestilling derifra selv men må først bremse motoren først

her blir det ikke mye godkjenning nei;)hehe.. får ta vare på original greiene om det blir aktuelt en dag..

jada, bare å handle derfra. tok 6 dager fra han sendte greiene og til de var på døra mi. ikke verst det. ser ut som det er bra kvalitet på delene dems også.

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her blir det ikke mye godkjenning nei;)hehe.. får ta vare på original greiene om det blir aktuelt en dag..

jada, bare å handle derfra. tok 6 dager fra han sendte greiene og til de var på døra mi. ikke verst det. ser ut som det er bra kvalitet på delene dems også.

ja virker veldig røddig. ser du har tatt frem juletreet ja. det er bra. men er det høydejustering på bakfjæra? skjønner ikke den patenten jeg

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja virker veldig røddig. ser du har tatt frem juletreet ja. det er bra. men er det høydejustering på bakfjæra? skjønner ikke den patenten jeg

Samma opplegget som sam selger vel? Justerbar skål som sitter i vangen...

Delene ser goodie ut, blir tøft når den blir ferdig nå.

Men lageret du bestilte, var ikke sånt morkent plastlager det? Og passa det tålig bra mot trykkplata?

Vet det er 2 typer se, en som passer og en som passer generelt dårlig. Har du noe varenummer?

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider