Gå til innhold

Toyofan: Mitt prosjekt, 244 Grp. A style

Ranger emnet

toyofan

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig bra resultat her da! Hvilken dutycycle på dysene har du den effekten der? jeg har 70% på 6000rpm og 1.5bar ladetrykk på min 740 med T3/4 e46 turbonetics snurre, med 700cc dyser - kanskje jeg har litt effekt i min likevel! :)

700cc skal duge til ca 400hk på safe dutycycle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at snurra ikke henger med helt opp til 400hk. med steg 2 aksel 0.62 A/R turbinhus.

Kompis av meg bremset 353hk. hjuleffekt ved 1,5 bar. E-46 kompressor men med steg 5 aksel 0.62 A/R turbinhus. Da ga han som mappet den seg pga. mottrykket.

Hmm da burde vel rundt 350 i motor være mulig for min del skulle man tro. Vet bare ikke hvor mye trykk jeg tør kjøre på. Men skal ikke ta over tråden til toyo - de som vil diskurere dette kan jo sjekke her i steden, jeg ville egentlig først og fremst ytre at det var kult resultat for Toyofan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin effekt, dreiemomentet var ikke så imponerende. :) Vet ikke hva det kan komme av jeg.

Kanskje samme problem som en annen kar her på forumet der fullt ladd ikke kom før veldig sent?

Hadde du kunne slengt opp en printscreen av en logg, evt hele loggen slik jeg får lastet ned og sett på, Toyo? Interessant å se hvilke verdier din går med osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra resultat her da! Hvilken dutycycle på dysene har du den effekten der? jeg har 70% på 6000rpm og 1.5bar ladetrykk på min 740 med T3/4 e46 turbonetics snurre, med 700cc dyser - kanskje jeg har litt effekt i min likevel! :)

takk! 67% mener jeg å huske at de sa, du har nok bra med gamp der! slags kam og spec på topp?

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin effekt, dreiemomentet var ikke så imponerende. :) Vet ikke hva det kan komme av jeg.

takk skal du ha, hm..skjønner ikke helt hva dere mener med lite dreiemoment? hekt opp bilene deres på rulle og sjekk davel:) min dro ivertfall ikke mer, og nå går den meeere enn bra nok for meg;)

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider